Dawid Frik
Dyrektor Marketingu Grupy Impel, Wiceprezes Zarządu Marketco Sp. z o.o., gdzie kieruje pracami zespołów: Marketingu Produktowego; Marketingu Cyfrowego; Strategii Badań i Analiz; Promocji Marki oraz Wsparcia Zarządzaniem Znakiem Towarowym. Wcześniej Kierownik Biura PR w Grupie Hasco; Kierownik zespołu ds. marketingu i PR (Dolnośląska Szkoła Wyższa) w Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia; Dyrektor Biura Promocji, Rzecznik Prasowy DSW, Pełnomocnik Rektora ds. współpracy absolwentami DSW. Absolwent Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, gdzie ukończył z wyróżnieniem studia I stopnia na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna oraz studia II stopnia na specjalności Zarządzanie wizerunkiem i e-PR. Ukończył również podyplomowe studia menedżerskie w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. W roku 2015 był finalistą IX edycji konkursu PRotony – nagrody przyznawanej profesjonalistom w dziedzinie komunikacji od 2007 roku. W latach 2014 - 2018 roku prowadził zajęcia ze studentami m.in. w obszarze Public Relations, marketingu, e-PR, media relations, projektowania kariery oraz zarządzania. Aktywnie udzielał się w środowisku dolnośląskich organizacji pozarządowych i podejmował działania na rzecz ich integracji m.in. był inicjatorem i koordynatorem Dolnośląskiego Forum Organizacji Pozarządowych i Aktywności Społecznej przy Hali Stulecia we Wrocławiu, gdzie pracował na stanowisku starszego specjalisty ds. marketingu i sprzedaży. Jest również inicjatorem licznych przedsięwzięć realizowanych w obszarze aktywizacji osób starszych. Prowadzi szkolenia dla przedstawicieli organizacji pozarządowych w zakresie profesjonalizacji działań i budowania wizerunku oraz promocji.