Arkadiusz Cempura
Z wykształcenia inżynier… magister inżynier o specjalności telekomunikacja. Co przekłada się na ciągłe zainteresowanie nowymi technologiami, a głównie ich użytecznością w codziennym życiu.
Z zawodu specjalista do sprawiania, aby klienci… kupowali. Nowe pomysły, rozwiązania, rzeczy. Zachęca ludzi, aby chcieli zmienić przyzwyczajenia. Namawia do zmiany podejścia, szukania rozwiązań, do wyjścia poza krąg własnych przyzwyczajeń. Sam wie, że to właśnie „przyzwyczajenia” są wrogiem „nowości”.
Podkreśla, że digitalizacja to proces, który zaczął się już dawno, pewnie już w XIX wieku i o tym by w pędzie digitalizowania, wszystkiego i wszędzie, nie zapominać o człowieku. O człowieku w kliencie, partnerze, sobie. Posiada realne doświadczenie we wdrażaniu botów, aby przyniosło to korzyści dla klientów i firmy.
Chce aby ludzie nie unikali nowych technologii, wdrażali je nie tylko po to aby maksymalizować zysk, ale aby pracowało się lepiej a klienci byli zadowoleni. Również proponuje nie czekać na to co przyniesie przyszłość, tylko samemu ją tworzyć – bo jutro pojawia szybciej niż się spodziewamy.
Jedną połowę swojego życia zawodowego spędził pracując w firmach z obszaru nowych technologii, a drugą w bankowości, w tym 3 lata poza Polską.
Współautor książki "Praktyka brandingu" pod redakcją Maciej Tesławskiego. Współtworzy podcast o obsłudze klienta, sprzedaży i marketingu Klientomania.pl oraz podcast o pasjach, zainteresowaniach tozalezy.org. Współpracuje z Homodigital.pl – Subiektywnie o technologii.
Mentor w 3 edycjach Programu Mentoringowego Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.