![]() |
|||
Projekty współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Wiedza Edukacja Rozwój |
O projekcie
Stworzenie dodatkowej oferty rozwoju kompetencji ma w idei zwiększyć możliwości i szanse rozwoju
specjalistycznego Studentów/ek, powiązanego z kierunkiem kształcenia poprzez dostosowanie go do indywidualnych potrzeb.
W module uczestnik/czka bierze udział w pięciu działaniach. Są nimi:
Moduł Rozwoju Kompetencji stanowi część projektu „PORTAL – Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu” (PRK), którego podstawowym celem jest wzmocnienie potencjału dydaktycznego Uczelni.
Program realizowany w okresie od 01.09.2018r. do 31.08.2022r.
Status: zakończony
Rekrutacja została zakończona. Zachęcamy do zapoznania się z listami rankingowymi dostępnymi w kafelkach poniżej.
Zostało już tylko 20 miejsc w ostatniej edycji Programu Rozwoju Kompetencji PORTAL!
To ostatnia szansa, aby dołączyć do programu i rozwinąć swoje kompetencje podczas szeregu darmowych szkoleń. W ofercie między innymi szkolenia komunikacyjne (Komunikacja perswazyjna, Zarządzanie stresem, Wystąpienia publiczne i prowadzenie spotkań), informatyczne (Excel na dwóch poziomach zaawansowania, certyfikowane szkolenie ISTQB), analityczne (Język SQL dla analityków, Business Intelligence), a także szereg certyfikowanych szkoleń z obszaru zarządzania projektami: PRINCE2, Agile, SCRUM.
Do tej pory z programu skorzystało już ponad 400 studentów! Dołącz do grona najlepszych! Zapraszamy do zapisów, dodatkowa rekrutacja trwa tylko do 14 marca 2021.
Pamiętaj, liczba miejsc jest ograniczona!
Aby dołączyć do programu, zapoznaj się z regulaminem oraz wypełnij formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: https://www.survio.com/survey/d/O5I7T9K3B6R7F2M5B
Ważne informacje:
Rozpoczynamy rekrutację studentów do projektu PORTAL
V edycja 2020/2021
Kogo zapraszamy!
Co możesz zyskać!
Jak działa program?
Opisać go można jako działanie sześciu etapów:
Jakie kompetencje możesz rozwijać?
REKRUTACJA W RAMACH V EDYCJI TRWA OD 15 LUTEGO DO 7 MARCA 2021!
(rejestracja elektroniczna).
Zapisy!
Jeśli chcesz wziąć udział w programie, zapoznaj się z regulaminem, a następnie wypełnij formularz zgłoszeniowy: https://www.survio.com/survey/d/T6S9J1T4S9J5R4L7V
Listy rankingowe:
W 5. edycji programu łącznie udział wezmą 133 osoby, w tym 70 kobiet i 63 mężczyzn.
Kwalifikacja do udziału w programie zakładać
będzie kryteria wskazane w Regulaminie. Tworzone listy osób przyjętych do projektu będą uwzględniały dostępną liczbę miejsc z podziałem na płeć.
Na co zwrócić uwagę składając swoją aplikację do Programu:
1. Czy spełniam kryteria formalne na etapie składania aplikacji oraz rozpoczęcia projektu? Ten punkt odnosi się szczególnie do kwestii
posiadania statusu studenta. Jeżeli rekrutujesz się z dużym wyprzedzeniem, zwróć na to uwagę.
2. Czy wypełniłem/am w wersji elektronicznej formularz oraz ankietę? To ważne – wiele osób w poprzedniej edycji nie wypełniło ankiety, co
spowodowało odrzucenie ich zgłoszenia.
4. Czy podejmuje decyzję o przystąpieniu do projektu w sposób świadomy? Ponieważ projekt proponuje określony godzinowo system zaangażowania,
warto świadomie i odpowiedzialnie podjąć decyzję o przystąpieniu do niego. Podczas realizacji sesji oraz szkoleń staramy się proponować różne rozwiązania godzinowe, jednak elastyczność w tym
zakresie obowiązuje obie strony!
5. Masz wątpliwości? Pisz lub dzwoń. Postaramy się odpowiedzieć na nurtujące pytania.
Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!
Zakończyliśmy rekrutację do IV edycji programu PRK BIPS! Wyniki rekrutacji oraz listy rankingowe znajdują się w kafelku na dole strony (4 edycja_Moduł PRK BIPS)
BIZNESOWY INDYWIDUALNY PROGRAM STUDIÓW to autorski projekt Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ukierunkowany na
budowanie relacji STUDENCI-NAUKA-BIZNES. To projekt, który ma na celu przyspieszenie Twojego rozwoju osobistego, społecznego i zawodowego poprzez zwrócenie większej uwagi na kompetencje kluczowe i
zindywidualizowanie ścieżki kształcenia, przy jednoczesnym wsparciu dwóch doświadczonych opiekunów – certyfikowanego tutora akademickiego oraz mentora biznesowego.
BIPS to 3-semestralna praca nad projektami indywidualnymi i zespołowymi oraz możliwość tworzenia społeczności osób aktywnych, zaangażowanych, które z pasją i wytrwałością dążą do wyznaczonych celów.
Dla kogo jest BIPS?
Dla studentów, którzy:
Więcej o programie znajdziesz na stronie:
http://www.ue.wroc.pl/kandydaci/16202/rekrutacja_studenci.html
Spotkania informacyjne dla kandydatów do 4. edycji programu BIPS!
Zapraszamy Cię na spotkanie informacyjne na platformie MS Teams
Nazwa zespołu: BIPS Rekrutacja, kod zespołu: 1cigckc
Harmonogram rekrutacji do 4. edycji Programu BIPS
I ETAP: SKŁADANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH
TERMIN: 19.10.2020 – 13.11.2020
Zapoznaj się z Regulaminem i wypełnij formularz.
Po zebraniu i ocenie Aplikacji skontaktujemy się z Wami (03.12.2020) i zaprosimy Was na rozmowę w ramach drugiego etapu.
II ETAP: ROZMOWY REKRUTACYJNE
TERMIN: 08.12.2020 – 11.12.2020
Spotkania (online) zaproszonych Studentów z przedstawicielami Tutorów i Mentorów BIPS. Chcielibyśmy mieć okazję na krótką rozmowę z Wami o tym co napisaliście w Aplikacji. Zarezerwujcie sobie czas dla BIPS.
17.12.2020 drogą mailową ogłosimy listę przyjętych Studentów-BIPSowiczów.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą
BIPSu!
Ważne informacje:
Na mocy zarządzenia Rektora 23/2020, wszystkie formy wsparcia zaplanowane w projekcie (sesje Assessment Center, szkolenia, sesje Development Center) będą realizowane zdalnie!
Ważne informacje:
Na mocy zarządzenia Rektora 23/2020, wszystkie formy wsparcia zaplanowane w projekcie (sesje Assessment Center, szkolenia, sesje Development Center) będą realizowane zdalnie!
Rozpoczynamy rekrutację studentów do projektu PORTAL
IV edycja 2020/2021
Kogo zapraszamy!
Co możesz zyskać!
Jak działa program?
Opisać go można jako działanie sześciu etapów:
Jakie kompetencje możesz rozwijać?
REKRUTACJA W RAMACH IV EDYCJI TRWA OD 21 WRZEŚNIA DO 11 PAŹDZIERNIKA 2020 ROKU
(rejestracja elektroniczna).
Zapisy!
Jeśli chcesz wziąć udział w programie, zapoznaj się z regulaminem, a następnie wypełnij formularz zgłoszeniowy: https://www.survio.com/survey/d/T5G6D3B5B1B0S6V1X
Na co zwrócić uwagę składając swoją aplikację do Programu:
1. Czy spełniam kryteria formalne na etapie składania aplikacji oraz rozpoczęcia projektu? Ten punkt odnosi się szczególnie do kwestii posiadania statusu studenta. Jeżeli rekrutujesz się z dużym wyprzedzeniem, zwróć na to uwagę.
2. Czy wypełniłem/am w wersji elektronicznej formularz oraz ankietę? To ważne – wiele osób w poprzedniej edycji nie wypełniło ankiety, co spowodowało odrzucenie ich zgłoszenia.
4. Czy podejmuje decyzję o przystąpieniu do projektu w sposób świadomy? Ponieważ projekt proponuje określony godzinowo system zaangażowania, warto świadomie i odpowiedzialnie podjąć decyzję o przystąpieniu do niego. Podczas realizacji sesji oraz szkoleń staramy się proponować różne rozwiązania godzinowe, jednak elastyczność w tym zakresie obowiązuje obie strony!
5. Masz wątpliwości? Pisz lub dzwoń. Postaramy się odpowiedzieć na nurtujące pytania.
Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!
UWAGA!
Z powodu dużego zainteresowania programem, wydłużamy rekrutację do 15 marca 2020!
Ważne informacje:
- Z uwagi na przepisy bezpieczeństwa wprowadzone na Uczelni, nie muszą Państwo dostarczać do Biura Projektu wymaganych dokumentów rekrutacyjnych. Wystąpimy w Państwa imieniu do Dziekanatu z prośbą o przygotowanie dokumentów i odbierzemy je samodzielnie, więc nie ma potrzeby, aby osobiście stawiali się Państwo w Biurze Projektu. Wystarczy wypełnić formularz!
- Z powodu decyzji Rektora o zawieszeniu wszelkich form dydaktycznych, harmonogram realizacji sesji Assessment Center oraz szkoleń w III edycji programu ulegnie zmianie. Liczymy, że uda nam się uruchomić szkolenia jeszcze w tym roku akademickim, lecz o wszelkich decyzjach będziemy Państwa na bieżąco informować mailowo.
Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem oraz wypełnienia formularza zgłoszeniowego: http://www.biurokarier.wroclaw.pl/studenci/19112/szkolenia_portal.html
Rozpoczynamy rekrutację studentów do projektu PORTAL
III edycja 2019/2020
Kogo zapraszamy!
· Studentów/ki 2 i 3 roku I stopnia oraz
· Studentów/ki II stopnia
Co możesz zyskać!
· Ponad 13 tys. złotych na własny rozwój
· Możliwość wyboru do 7 szkoleń spośród 28 propozycji tematycznych
· Udział w sesjach Assesment
Center/Development Center (bilans kompetencji)
Jak działa program?
Opisać go można jako działanie sześciu etapów:
· Po pierwsze – REKRUTACJA
· Po drugie – BILANS KOMPETENCJI (Assesment Center)
· Po trzecie – REALNE USTALENIE PLANU ROZWOJOWEGO (szkoleń)
· Po czwarte – ODPOWIEDZIALNA REALIZACJA SZKOLEŃ
· Po piąte – BILANS KOMPETENCJI (Development Center)
· Po szóste – ODBIÓR CERTYFIKATÓW
Jakie kompetencje możesz rozwijać?
· Kompetencje komunikacyjne
· Kompetencje zawodowe
· Kompetencje
przedsiębiorczości
· Kompetencje analityczne
· Kompetencje informatyczne.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
REKRUTACJA W RAMACH III EDYCJI TRWA OD 26 LUTEGO DO 15 MARCA 2020 ROKU
(rejestracja elektroniczna).
Zapisy!
Jeśli chcesz wziąć udział w programie, zapoznaj się z regulaminem, a następnie wypełnij formularz zgłoszeniowy: https://www.survio.com/survey/d/K3V0I1H9H5R0P7C5W
Na co zwrócić uwagę składając swoją aplikację do Programu:
1. Czy spełniam kryteria
formalne na etapie składania aplikacji oraz rozpoczęcia projektu? Ten punkt odnosi się szczególnie do kwestii posiadania statusu studenta. Jeżeli rekrutujesz się z dużym wyprzedzeniem zwróć na to
uwagę.
2. Czy wypełniłem/am w wersji
elektronicznej formularz oraz ankietę? To ważne – wiele osób w poprzedniej edycji nie wypełniło ankiety, co spowodowało odrzucenie ich zgłoszenia.
3. Czy dostarczyłem/am do Biura
Projektu PRK załączniki? To kolejny powód nieprzyjęcia dużej części zgłoszeń w poprzedniej rekrutacji.
4. Czy podejmuje decyzję o
przystąpieniu do projektu w sposób świadomy? Ponieważ projekt proponuje określony godzinowo system zaangażowania, warto świadomie i odpowiedzialnie podjąć decyzję o przystąpieniu do niego. Podczas
realizacji sesji oraz szkoleń staramy się proponować różne rozwiązania godzinowe, jednak elastyczność w tym zakresie obowiązuje obie strony!
5. Masz wątpliwości? Pisz lub
dzwoń, odwiedź nas. Postaramy się odpowiedzieć na nurtujące pytania.
Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!
2020-01-17
Rozpoczynamy rekrutację studentów do projektu PORTAL – nabór do PRK BIPS
III edycja 2019/2020
Zapraszamy do zapoznania się z harmonogramem rekrutacji dotyczącej III edycji programu, w której:
·
otwieramy
nabór do Programu Rozwoju Kompetencji BIPS
·
Planujemy
rekrutację do Programu Rozwoju Kompetencji PORTAL.
Kiedy:
·
17-21.01.2020 – aplikacje poprzez wypełnienie formularza
elektronicznego
·
22-23.01.2020 – doniesienie dokumentów do Biura Projektu (bud. E pok.
207)
Co możesz zyskać?
·
Zdiagnozować swoje kompetencje (mieć świadomość co mogę i czego
chcę)
·
Zainwestować w swój rozwój (skupić się na realizacji przyjętego
planu)
·
Uzyskać przewagę na rynku pracy (dodatkowe umiejętności i
zaangażowanie).
·
Zapisy!
Jeśli chcesz wziąć udział w programie, zapoznaj się z
regulaminem, a następnie wypełnij formularz zgłoszeniowy: https://www.survio.com/survey/d/G0T5U2L9T1Y9F9C5Y
Na co zwrócić uwagę składając swoją aplikację do Programu:
1.
Czy spełniam kryteria formalne na etapie składania aplikacji oraz rozpoczęcia projektu? Ten punkt odnosi się szczególnie do kwestii posiadania
statusu studenta. Jeżeli rekrutujesz się z dużym wyprzedzeniem zwróć na to uwagę.
2.
Czy wypełniłem/am w wersji elektronicznej formularz oraz ankietę? To ważne – wiele osób w poprzedniej edycji nie wypełniło ankiety, co
spowodowało odrzucenie ich zgłoszenia.
3.
Czy dostarczyłem/am do Biura Projektu PRK załączniki? To kolejny powód nieprzyjęcia dużej części zgłoszeń w poprzedniej
rekrutacji.
4.
Czy podejmuje decyzję o przystąpieniu do projektu w sposób świadomy? Ponieważ projekt proponuje określony godzinowo system zaangażowania, warto
świadomie i odpowiedzialnie podjąć decyzję o przystąpieniu do niego. Podczas realizacji sesji oraz szkoleń staramy się proponować różne rozwiązania godzinowe, jednak elastyczność w tym zakresie
obowiązuje obie strony!
5.
Czy wcześniej byłeś uczestnikiem zajęć (w ramach I lub II edycji) Programu Rozwoju Kompetencji? Jeśli tak, formalnie nie możesz kolejny raz aplikować o wsparcie z tego samego
programu.
6.
Masz wątpliwości? Pisz lub dzwoń, odwiedź nas. Postaramy się odpowiedzieć na nurtujące pytania.
Nie
zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!
Rozpoczynamy rekrutację studentów do projektu PORTAL
II edycja 2019/2020
Kogo zapraszamy!
· Studentów/ki
2 i 3 roku I stopnia oraz
· Studentów/ki
II stopnia
Co możesz zyskać!
· Ponad
13 tys. złotych na własny rozwój
· Możliwość
wyboru do 7 szkoleń spośród 28 propozycji tematycznych
· Udział w sesjach Assesment Center/Development Center (bilans kompetencji)
Jak działa program?
Opisać go można jako działanie sześciu etapów:
· Po
pierwsze – REKRUTACJA
· Po
drugie – BILANS KOMPETENCJI (Assesment Center)
· Po
trzecie – REALNE USTALENIE PLANU ROZWOJOWEGO (szkoleń)
· Po
czwarte – ODPOWIEDZIALNA REALIZACJA SZKOLEŃ
· Po
piąte – BILANS KOMPETENCJI (Development Center)
· Po
szóste – ODBIÓR CERTYFIKATÓW
Jakie kompetencje możesz rozwijać?
· Kompetencje
komunikacyjne
· Kompetencje
zawodowe
· Kompetencje
przedsiębiorczości
· Kompetencje
analityczne
· Kompetencje
informatyczne.
Terminy!
REKRUTACJA W RAMACH II EDYCJI 2 NABÓR TRWA OD 22 DO 24 PAŹDZIERNIKA DO 2019 ROKU
(rejestracja elektroniczna).
TERMIN SKŁADANIA ZAŁĄCZNIKÓW (DOKUMENTY Z DZIEKANATU)
DO 25 PAŹDZIERNIKA 2019 ROKU
Zapisy!
Jeśli chcesz wziąć udział w programie, zapoznaj się z regulaminem, a następnie wypełnij formularz zgłoszeniowy:
https://www.survio.com/survey/d/I3P1E3Q7A7T3L8L9M
Na co zwrócić uwagę składając swoją aplikację do Programu:
1. Czy
spełniam kryteria formalne na etapie składania aplikacji oraz rozpoczęcia projektu? Ten punkt odnosi się szczególnie do kwestii posiadania statusu studenta. Jeżeli rekrutujesz się z dużym
wyprzedzeniem zwróć na to uwagę.
2. Czy
wypełniłem/am w wersji elektronicznej formularz oraz ankietę? To ważne – wiele osób w poprzedniej edycji nie wypełniło ankiety, co spowodowało odrzucenie ich zgłoszenia.
3. Czy
dostarczyłem/am do Biura Projektu PRK załączniki? To kolejny powód nieprzyjęcia dużej części zgłoszeń w poprzedniej rekrutacji.
4. Czy
podejmuje decyzję o przystąpieniu do projektu w sposób świadomy? Ponieważ projekt proponuje określony godzinowo system zaangażowania, warto świadomie i odpowiedzialnie podjąć decyzję o
przystąpieniu do niego. Podczas realizacji sesji oraz szkoleń staramy się proponować różne rozwiązania godzinowe, jednak elastyczność w tym zakresie obowiązuje obie strony!
5. Masz
wątpliwości? Pisz lub dzwoń, odwiedź nas. Postaramy się odpowiedzieć na nurtujące pytania.
Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!
Assesment Center |
Development Center
To wielowymiarowy proces oceny kompetencji, w którym
uczestnicy są obserwowani i oceniani przez zespół obiektywnych asesorów. Pozwala on na zebranie w wystandaryzowanych warunkach informacji o wiedzy, umiejętnościach i postawach jego uczestników.
W projekcie metoda ta wykorzystana jest w celu
przeprowadzenia bilansu kompetencji oraz zaplanowania działań rozwojowych. Prowadzona jest ona na wejście do programu w formie Assesment Center (ośrodek oceny, ukierunkowanie rozwoju) oraz po
zakończeniu realizacji działań szkoleniowych jako Development Center (ośrodek rozwoju, ocena dopasowania zawodowego, podsumowanie rezultatów osiągniętych w module). Na obu etapach badania realizowane
jest zarówno określenie aktualnego poziomu kompetencji, jak również ustalane są silne i słabe strony oraz kierunki dalszego rozwoju.
Istotną cechą tej metody jest jej obiektywizm, na który
wpływają następujące czynniki:
-
różnorodność kryteriów (oceniany jest zestaw
kompetencji, opisanych za pomocą konkretnych zachowań),
-
różnorodność narzędzi (podczas sesji AC/DC
uczestnicy biorą udział w wielu zadaniach, ćwiczeniach i symulacjach),
-
mnogość ocen (każda kompetencja jest
obserwowana i oceniana w kilku różnych zadaniach),
-
mnogość obserwatorów (każdego uczestnika
obserwuje jednocześnie min. dwóch doświadczonych asesorów).
Po zakończonej sesji AC/DC każdy uczestnik/czka zostanie
zaproszony na sesję informacji zwrotnych udzielonych przez asesorów. Podczas tego spotkania korelowana jest wiedza o zasobach uczestnikach z oczekiwanymi efektami kształcenia oraz pożądanymi
kompetencjami na rynku pracy (macierze kompetencji).
K. Wąsowska-Bąk, D.
Górecka, M. Mazur: Assessment/Development Center. Poznaj najskuteczniejszą metodę oceny
kompetencji pracowników i kandydatów do pracy. Helion, 2012, seria: OnePress Exclusive
Wartością dodaną przeprowadzenia takiej formy audytu kompetencji jest wyposażenie studenta/ki w doświadczenie udziału w AC/DC jako jednej z form rekrutacyjnych oraz rozwojowych, stosowanych przez firmy. Badanie realizowane w Uczelni daje Studentom/kom możliwość identyfikacji swoich silnych i słabych stron, oceny dostępnych szans i możliwości rozwoju. Wiedza w tym zakresie może być kluczowa dla konstruowania ścieżki edukacyjnej i zawodowej.
Asesorzy to osoby, które moderują i kontrolują przebieg
AC/DC. Oceniają oni uczestników/czki przy pomocy formularzy i szczegółowo opisanych wskaźników.
https://www.karierawfinansach.pl/baza-wiedzy/slownik-pojec/assessment-center-co-to-jest-definicja-assessment-center
Wykaz proponowanych szkoleń
wraz ze wskazaniem kluczowych, rozwijanych kompetencji
Nazwa szkolenia, warsztatu, zajęć praktycznych |
Rozwijane kompetencje |
językowe |
|
2.
Szkolenia certyfikowane z zastosowaniem
słownictwa specjalistycznego |
językowe |
komunikacyjne |
|
komunikacyjne |
|
komunikacyjne |
|
6. Komunikacja biznesowa – język dyplomacji, mediacji i negocjacji |
komunikacyjne |
komunikacyjne |
|
komunikacyjne |
|
9.
Praca w zespole wirtualnym (rozproszonym) i/lub
wielokulturowym |
komunikacyjne |
zawodowe |
|
zawodowe |
|
zawodowe |
|
zawodowe |
|
zawodowe |
|
Grupy projektowe i gry symulacyjne (CSPB) |
zawodowe |
zawodowe |
|
zawodowe |
|
17.
SCRUM |
zawodowe |
18.
Start-up co i jak robić aby zarobić - zajęcia
warsztatowe w UIP |
przedsiębiorczości |
19. M_O_R Foundation |
informatyczne |
informatyczne |
|
informatyczne |
|
22.
Wykorzystanie Excela w
analizach biznesowych |
analityczne |
analityczne |
|
24. Warsztaty z analizy danych controllerów i analityków, procesy bazodanowe
controllingu |
analityczne |
analityczne |
|
analityczne |
|
analityczne |
|
analityczne |
Opisy wszystkich szkoleń znajdziesz tutaj
Wariant Program Rozwoju Kompetencji – Biznesowy Indywidualny Program Studiów (PRK-BIPS) obejmuje:
Nazwa szkolenia, warsztatu, zajęć praktycznych |
Rozwijane kompetencje |
Innowacje i przedsiębiorczość |
|
(8h) Innowacje i przedsiębiorczość: Desing Thinking |
zawodowe |
(8h) Innowacje i przedsiębiorczość: Modele biznesowe |
zawodowe |
(8h) Innowacje i przedsiębiorczość: Social media i marketing w Internecie |
zawodowe |
Mistrzostwo osobiste |
|
(8h) Mistrzostwo osobiste: Zarządzanie czasem |
komunikacyjne |
(8h) Mistrzostwo osobiste: Przywództwo |
komunikacyjne |
(8h) Mistrzostwo osobiste: Neurodydaktyka |
komunikacyjne |
Praca zespołowa |
|
(8h) Praca zespołowa - Team Building |
komunikacyjne |
(8h) Praca zespołowa - Komunikacja w zespole |
komunikacyjne |
(8h) Praca zespołowa - Procesy grupowe i zarządzanie zespołem |
komunikacyjne |
Szkoła zimowa |
|
(16h) Scrum Master Certified |
komunikacyjne |
Szkoła letnia |
|
(16h) Change Management |
zawodowe |
Tutoring – 3x8h (zajęcia obowiązkowe) |
komunikacyjne, zawodowe |
Biuro Projektu
Bud. E, pok. 210
ul. Komandorska 118/120
53-345 Wrocław
Centrum Współpracy z Biznesem
Uniwersytetu Ekonomicznego
we Wrocławiu
ul. Komandorska 118-120
53-345 Wrocław
tel. +48 71 36 80 882
fax +48 71 36 80 886
e-mail: cwb@ue.wroc.pl
NIP: 896-000-69-97
zapraszamy:
pn - pt w godz. 7.30 - 15.30