POZNAJ NARZĘDZIA MYŚLENIA PROJEKTOWEGO I DOŚWIADCZ INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ STUDENTÓW!
Design Thinking to metodyka zaczerpnięta z branży kreatywnej skupiająca się na rozwiązywaniu problemów biznesowych. Jej popularyzację przypisuje
się firmie projektowej IDEO, której szefowie pisali o DT jako o: „przekazaniu narzędzi designerów w ręce osób, które nigdy nie uważały się za związane w jakikolwiek sposób z designem, oraz na
zastosowaniu tych narzędzi do zdecydowanie szerszego spectrum problemów”.
CZYM JEST DTthon?
To wydarzenie na podobieństwo Hackathonu (maratonu programistycznego). Podczas intensywnej pracy warsztatowej studenckie zespoły projektowe mierzą
się z konkretnymi wyzwaniami (tj. rzeczywistymi problemami biznesowymi), przygotowanymi przez zleceniodawców m.in. firmy z grupy ABSL! Zespoły pracują w obecności właścicieli wyzwań. Przy wsparciu
facylitatorów, tworzą rozwiązania dla problemów, jakie przyniosą zaproszone organizacje.
IDEA WYDARZENIA
Wydarzenie zakłada intensywną, dwudniową pracę warsztatową zespołów studenckich nad wyzwaniami przygotowanymi przez 4 partnerów biznesowych
Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Podczas maratonu wykorzystywane są narzędzia metodyki Design Thinking, a pracę zespołów wspierają certyfikowani facylitatorzy.
CZAS I MIEJSCE WYDARZENIA
DTthon 3.0
Data wydarzenia: 11-12 stycznia 2023r.
Godzina
wydarzenia: 09:00 - 17:30
Miejsce wydarzenia: budynek CKU UEW przy ul. Kamiennej 43, Wrocław
REKRUTACJA OTWARTA
Rekrutacja na DTthon 3.0 została zamknięta. Dziękujemy za zgłoszenia.
Kolejne edycje wydarzeń już w marcu i maju! Rekrutacje na wydarzenia (luty i kwiecień).
REKRUTACJA ZAMKNIĘTA
CO ZYSKUJESZ JAKO WŁAŚCICIEL WYZWANIA?
1. Odpowiedzi na przedstawione w briefie wyzwanie:
-
rozwiązanie problemu biznesowego, stworzone przez młodych ludzi (20-24 lata),
-
zestaw pomysłów wygenerowanych przez zespoły studenckie
2. Działania rekrutacyjne wyrażające się:
-
możliwością oceny kompetencji studentów w toku obserwacji pracy w zespołach (w warunkach facylitowanego procesu),
-
rozmowami i zbieraniem CV w czasie wydarzenia.
3. Employer Branding poprzez:
-
promocję marki w ramach działań informacyjnych dotyczących DTthon (główna strona www UEW oraz kanały komunikacyjne DT HUB i CWB: LinkedIn, FB, Instagram),
-
możliwość prezentacji firmy podczas uroczystego rozpoczęcia,
-
stoisko promocyjne w przestrzeni realizowanego wydarzenia (jeśli dotyczy),
-
obrandowane nagrody dla zespołów, opracowujących rozwiązania dla przedstawionych wyzwań (jeśli dotyczy).
ZAANGAŻOWANIE FIRM
-
wskazanie problemu do rozwiązania z przestrzeni działań biznesowych (wypełnienie i przesłanie do organizatorów załączonego briefu projektowego).
-
merytoryczne doprecyzowanie wyzwania/ weryfikacja wstępnych założeń briefu z punktu widzenia charakteru wydarzenia (we współpracy z organizatorami),
-
obecność przedstawiciela (lub przedstawicieli) firmy podczas wydarzenia,
-
do Państwa decyzji: stoisko do rozmów z potencjalnymi kandydatami – jeśli Państwa organizacja ma potrzeby rekrutacyjne, roll-up/ baner w celu promocji marki partnera biznesowego
wśród uczestników spotkania,
-
materiały promocyjne z logo firmy dystrybuowane wśród uczestników wydarzenia.
JAK ZGŁOSIĆ SWOJĄ FIRMĘ?
-
Zapoznaj się z ideą wydarzenia.
-
Zgłoś swoją chęć uczestnictw mailowo na adres: natalia.kobus@ue.wroc.pl,
-
Wypełnij brief projektowy przesłany przez organizatorów.
-
W razie jakichkolwiek pytań zachęcamy do kontaktu natalia.kobus@ue.wroc.pl
…bądź na bieżąco i dodaj nas do obserwowanych!
Na oficjalnym Fanpage Centrum Projektowania Innowacyjnych Rozwiązań DT HUB mogą Państwo zobaczyć jak wyglądała pierwsza,
prototypowa edycja wydarzenia oraz edycja druga.
KONTAKT:
dr Anna Bardakova
Specjalistka
tel. (71) 36 80 884
e-mail:
Anna Wojciechowicz
kwestie merytoryczne dot. briefu
tel. 538 518 220
e-mail: