Jesienny Festiwal Biznesu

jfb_slajder_bezterminowy

Centrum Współpracy z Biznesem UEW przedstawia Jesienny Festiwal Biznesu. Wydarzenie dla pracodawców, które w roku akademickim 2021/2022 zastępowało jesienne Targi Pracy, w związku z obecną sytuacją epidemiologiczną.

Uczymy w ramach przedmiotu Społeczne Kompetencji Przyszłości oraz programu warsztatów Design Thinking HUB jak kreatywnie rozwiązywać problemy oraz w zmiennej rzeczywistości elastycznie dostosowywać się do nowych warunków.

Uczymy, ale sami też praktykujemy to podejście. Liczymy, że Jesienny Festiwal Biznesu jest właśnie takim przykładem. Nie mogliśmy zrealizować stacjonarnych Targów Pracy, cieszy nas jednak, że zaproponowana, alternatywna formuła kontaktu z biznesem, również zyskała wysokie oceny studentów i studentek.

Jesienny Festiwal Biznesu 2021 to:

W tej edycji gościliśmy ekspertów i ekspertki z: Impel Business Solutions, Merck Business Solutions, LG Solutions Wrocław, Qiagen, Phinance S.A., Tarczyński S.A, Santander Universidades, EY Polska, Extradom.pl, Skill&Chill oraz Griddynamics.

Spotkania z biznesem na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu odbywały się od października do grudnia 2021 i objęły tematykę merytorycznie związaną z realizowanym kształceniem na 9 kierunkach. W trakcie gościnnych wykładów nasi studenci i studentki mogli/ły również poznać kompetencje przydatne na rynku pracy w przyszłości, przygotować się profesjonalnie do kontaktów z rekruterami oraz poznać dostępne ścieżki kariery.

jesienny_festiwal_biznesu_logotypy__post_na_linkedin___1680_x_560_px___1_

CZYM JEST JESIENNY FESTIWAL BIZNESU?


Jesienny Festiwal Biznesu
to trwający przez całą kalendarzową jesień 2021 cykl spotkań firm ze studentami podczas zajęć akademickich. W ich trakcie pracownicy firm:

JAK WYGLĄDA PRZYKŁADOWE SPOTKANIE?

Spotkania prowadzone są podczas wykładów/ćwiczeń dla studentów wybranego kierunku, stopnia oraz rocznika. Wydarzenie powinno trwać od 60 do 90 minut i zazwyczaj składa się z kilku elementów uprzednio ustalonych z organizatorami:

1. Część merytoryczna (do wyboru):

a) Wykład tematyczny: wykład lub prezentacja dotycząca istotnych zagadnień w firmie np. opowiadamy o stosowanych modelach biznesowych czy metodach zarządzania projektami.

b) Zadanie rekrutacyjne lub escape room: niezobowiązujące zadanie dla studentów w formie skróconego assesmentu lub wirtualnego escape roomu. W tym miejscu można wykorzystać elementy własnego AC/DC lub stworzyć zagadkę on-line nawiązującą do firmy (jej działalności, historii, produktów itp.).  W razie potrzeby doradzamy firmom jakie zadanie wybrać lub jak stworzyć wirtualny escape room za pomocą darmowego oprogramowania.

2. Część employer brandingowa:  

a) Część rekrutacyjna: w tej części przybliżamy profil firmy, możliwości zawodowe dla potencjalnych pracowników, ścieżki kariery i obecne oferty. 

b) Quiz z nagrodami i/lub sesja pytań i odpowiedzi (Q&A):  quiz nawiązuje do części merytorycznej (1) lub rekrutacyjnej (2a). W trakcie sesji Q&A pracownicy firmy odpowiadają na pytania studentów. 

JAKIE SĄ KORZYŚCI DLA FIRM?
  • zaprezentowanie firmy przez pryzmat wiedzy eksperckiej, 
  • dotarcie do odbiorców z określonej grupy (kierunek, stopień i rok studiów), 
  • możliwość rozmowy ze studentami podczas sesji Q&A, 
  • wzrost świadomości marki wśród studentów,  
  • zaprezentowanie realiów codziennej pracy („od środka”),
  • raport podsumowujący odbiór wydarzenia przez uczestników (ocena wydarzenia, atmosfery, przedstawionych treści, poziom trudności zadania rekrutacyjnego lub zagadek), 
  • bezpłatna formuła wydarzenia. 
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU:
zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem