Warsztat „Inkluzywność i marketing LGBT+”
Dlaczego jest tak mało reklam kierowanych do osób LGBTQ+?
Czy konsumenci identyfikujący się ze społecznością LGBTQ+ nie kupują i nie podążają za trendami?
Kupują to co wszyscy i chcą mieć to co wszyscy?
Jak przygotować przekaz do osób LGTBQ+, żeby sprzedać i zbudować nowy klan odbiorców?
Na te i inne pytania odpowiedź znajdziesz w trakcie warsztatu „Tęczowy marketing”, który poprowadzi Grzegorz Miecznikowski. Guru marketingu LGBTQ+ i specjalista od social selling. Współpracował z wieloma firmami z różnych branż oraz przeszkolił mnóstwo ludzi. Mówi otwarcie o roli i miejscu seksualności w marketingu oraz pokazuje jak nie uprzedmiatawiać seksualności.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się na czym polega tęczowy marketing, jak mówić do i o osobach LGBTQ+ lub po prostu chcesz dowiedzieć się więcej o marketingu, zgłoś się na szkolenie.
17 maja w godz. 12.00 – 15.00, stacjonarnie
Link do zapisów: formularz zgłoszeniowy
Wykład „Marketing LGBT+: prawdziwe pytania i jeszcze prawdziwsze odpowiedzi”
Konsumenci identyfikujący się ze społecznością LGBTQ+ zostawiają w sklepach, na wakacjach czy w punktach usługowych więcej pieniędzy niż osoby heteroseksualne, co czyni z nich klientów, o których warto walczyć. Skąd wynika różnica w wydatkowaniu? Zastanawia się Grzegorz Miecznikowski, specjalista od marketingu LGBTQ+ i social sellingu.
Duża część osób identyfikujących się ze społecznością LGBTQ+ przynależy do marketingowej grupy DINKY (double income no kids yet, podwójny dochód i brak dzieci), czyli mają więcej pieniędzy do wydania i kupują zazwyczaj produkty wysokiej jakości. W połączeniu z wyższym średnim dochodem i tendencją do kupowania nowych wersji posiadanych produktów wyłania się idealny konsument.
Kim jest konsument identyfikujący się ze społecznością LGBTQ+?
W czym tkwi siła marketingu LGBTQ+?
Jak mówić o i do osób LGBTQ+?
Odpowiedzi na te pytania poznacie w trakcie wykładu i sesji Q&A!
17 maja w godz. 16.00 – 17.30, sala 3 P
Link do zapisów: formularz zgłoszeniowy