Ogłoszenia i konkursy


Konkurs

Instytutu Nowych Technologii

Halo programiści i twórcy rozwiązań mobilnych, konkurs dla Was!

Do wygrania 1000zł!

Wystarczy jedynie do 17.10.2018 zgłosić swój zespół za pomocą formularza https://goo.gl/forms/4bWG7NoouS6oK7NQ2, a następnie 19.10.2018 w Łódzkim Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego w Łodzi zaprezentować swój pomysł.

Więcej na stronie wydarzeni (kliknij tutaj)



Pilny konkurs na stanowisko Project Manager w Międzynarodowym Funduszu Wyszehradzkim

Ministerstwo Spraw Zagranicznych uprzejmie informuje o otwarciu procedury rekrutacyjnej w Międzynarodowym Funduszu Wyszehradzkim na stanowisko:

Project Manager

Termin zgłoszeń kandydatów mija 22 czerwca br.

Szczegóły dotyczące wymagań na ww. stanowisku oraz procedury rekrutacyjnej online znajdują się na w załączeniu .

MSZ prosi o przesłanie informacji o dokonanym zgłoszeniu na adres: kandydaci@msz.gov.pl z nazwą stanowiska i organizacji w tytule wiadomości. Przesłanie zgłoszenia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych koniecznych w procedurze konkursowej na dane stanowisko.

Szczegółowe informacje (kliknij tutaj)




Firma Picodi.com zaprasza do udziału w konkursie o 3 miesięczny płatny staż.

Wynagrodzenie w okresie stażu będzie wynosić 700€ za miesiąc.

Zadaniem konkursowym jest wymyślenie i zaplanowanie kampanii wirusowej lub PR-owej. Pomysły należy przesłać wraz z CV poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej konkursu.

Więcej detali na stronie konkursu: https://www.picodi.com/pl/inspiracje/internship

Zwycięzca konkursu będzie miał szansę odbyć płatny staż w dziale marketingu w firmie Picodi.com oraz zrealizować swój pomysł.

Konkurs skierowany jest do studentów i absolwentów uczelni wyższych. Dla utalentowanych przewidujemy możliwość stałej współpracy po zakończeniu stażu

Zgłoszenia przyjmowane są do 1.07.2018

W razie pytań zachęcamy do kontaktu pod adresem: competition@picodi.com






SIOR EUROPEAN CONFERENCE (27 -29.06 w Warszawie)

student_scholarship_-_warsaw_trip_(poland_poster)


więcej na stronie: https://sioreurope.com/warsaw-conference/





VI edycja Konkursu o Nagrodę Prezesa NBP za najlepszą pracę doktorską i habilitacyjną z zakresu nauk ekonomicznych 

oraz 

XI edycja Konkursu o Nagrodę Prezesa NBP za najlepszą pracę magisterską z zakresu nauk ekonomicznych


Celami Konkursów jest Rozwój polskiej myśli ekonomicznej przez zwiększenie zainteresowania środowiska akademickiego tematyką makroekonomii i finansów, w szczególności polityką pieniężną oraz rynkami finansowymi.

W Konkursie na najlepszą pracę doktorską i habilitacyjną mogą brać udział autorzy prac, na podstawie których uzyskali stopień naukowy doktora lub doktora habilitowanego  na terenie Polski w okresie między 1 stycznia 2016 r. a 31 grudnia 2017 r.

Prace można nadsyłać do 15 czerwca 2018 r.


W Konkursie na najlepszą pracę magisterską mogą brać udział autorzy prac magisterskich obronionych na uczelniach na terenie Polski w ciągu roku kalendarzowego poprzedzającego datę ogłoszenia konkursu, tj. od 1 stycznia do 31 grudnia 2017 r.


Prace można nadsyłać do 15 czerwca 2018 r.


Strona konkursu na najlepszą pracę doktorską i habilitacyjną (kliknij tutaj)

Strona konkursu na najlepszą prace magisterską (kliknij tutaj)




Kreuj z nami przyszłość ! Weź udział w konkursie 3M

Konkurs 3mind powstał z myślą o studentach, którzy działają nad innowacyjnymi i kształtującymi przyszłość projektami.

Chciałbyś zdobyć 10 tysięcy złotych na rozwój projektu Koła Naukowego, w którym działasz? Weź udział w Konkursie i zmieniaj świat!

Jak to zrobić?

Nagraj krótki materiał filmowy i wypełnij aplikację.

10 najlepszych projektów zakwalifikowanych zostanie do głosowanie onilne, w ramach którego wybranych zostanie pięciu finalistów.

Finaliści wezmą udział w Gali "Create Your Impact" podczas której wyłoniona zostanie zwycięska drużyna.

Obejrzyj film promujący konkurs:

https://www.facebook.com/plugins/video.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2F3MKariera%2Fvideos%2F1403485096424047%2F&show_text=0&width=560



Więcej informacji o Konkursie 3Mind na stronie: https://konkurs3mind.frpwr.org/



grafika_konkursowa

Konkurs #ThinkOutsideTheBox

Konkurs innowacji, przeznaczony szczególnie dla pasjonatów nowych technologii oraz tych wszystkich, dla których firma to dynamiczny, ewoluujący organizm. Nagrodzimy śmiałe idee, innowacyjne koncepcje i nowoczesne rozwiązania - główna nagroda to 5000 PLN oraz możliwość podjęcia współpracy z naszą firmą.  Przygotowaliśmy również pakiet kilku dodatkowych atrakcyjnych benefitów – nagrody finansowe, sprzęt elektroniczny, płatne staże w naszej firmie – wszystkie szczegóły znajdują się w dołączonym do tej wiadomości regulaminie. Konkurs trwa od 10 kwietnia do 30 września,


Zasady konkursu (kliknij tutaj)

Regulamin konkursu (kliknij tutaj)

Więcej… (kliknij tutaj)




plakat_canbridge


 Chcesz sprawdzić się jako Project Manager? Zapraszamy do udziału w konkursie na najciekawszy projekt promujący recykling aluminiowej puszki po napojach. 

Wyślij nam swoją propozycję/prezentację/plan projektu przyjmując w założeniach: czas realizacji – maj 2018, grupa docelowa – studenci, budżet – 1000 zł (do kosztów w budżecie można zaliczyć zakup materiałów, usług oraz podróży). Im ciekawszy i dokładniejszy plan oraz im większy zasięg projektu tym większe macie szansę na wygraną!

Wybierzemy 4 najciekawsze projekty i pomożemy w ich realizacji. Wspólnie dopracujemy szczegóły projektu, pokryjemy koszty i zapłacimy Ci za jego realizację 500 zł. Za najlepiej zrealizowany projekt zapłacimy podwójnie! Możecie również liczyć na nasze referencje.

Zgłoszenia w formie prezentacji prosimy wysyłać do 8 kwietnia 2018 r. na adres: ecc@recal.pl

Zacznij swoją drogę do sukcesu już dziś!

Więcej … kliknij tutaj





plaka03

III edycja konkursu Księgowi Przyszłości

Stowarzyszenie Księgowych w Polsce oraz Soneta sp. z o.o, producent oprogramowania enova365 zapraszają do udziału w III edycji ogólnopolskiego konkursu Księgowy Przyszłości. Zapisy ruszają już 1 marca.

Finał poprzedniej edycji konkursu odbył się 9 czerwca 2016 r. w dawnym Pałacu Zamoyskich w Warszawie (obecnie restauracja Endorfina Foksal). Uczestniczyło w nim ok. 200 osób: laureatów i zaproszonych gości z branży finansowo-księgowej. W całym konkursie w trzech kategoriach: zawodowej, studenckiej oraz uczniowskiej rywalizowało ponad 500 drużyn. Relację z wydarzenia można obejrzeć tutaj.

Konkurs drużynowy

W tym roku specjaliści rachunkowości będą mogli rywalizować już po raz trzeci. Zadania konkursowe dotyczyć będą zagadnień związanych z rachunkowością i przepisami VAT. Podobnie jak w latach ubiegłych konkurs dedykowany jest dla trzyosobowych drużyn. Konkurs Księgowi Przyszłości stawia nie tylko na wiedzę z rachunkowości, ale także na umiejętność pracy w zespole, znajomość nowoczesnych technologii czy umiejętność rozwiązywania problemów. Wszystkie te elementy stanowią cechy doskonałego księgowego, i tego właśnie kapituła konkursu szuka u przyszłych zwycięzców.

Nowa kategoria: ekspert ds. płac i kadr

Najbliższe miesiące przyniosą również spore wyzwania w obszarach płacowo-kadrowych. RODO, e- teczki i ciągłe zmiany przepisów w Kodeksie pracy sprawiają, że również ten sektor będzie się w najbliższych miesiącach bardzo zmieniał. Tym bardziej że, wbrew niektórym prognozom, zawód „kadrowej” nie umarł, ale ewaluował w kierunku specjalizacji takich, jak rekruter, specjalista ds. kadr czy ekspert ds. płac. Kadry i płace, podobnie jak księgowość, stanowią nieodłączne elementy rozwoju przedsiębiorstw – małych i dużych. Dlatego organizatorzy konkursu Księgowi Przyszłości stworzyli nowa kategorię właśnie dla specjalistów z tego obszaru. Podobnie jak w kategoriach księgowych, uczestnicy kategorii PiK, będą musieli skompletować drużyny, odpowiedzieć na pytania dotyczące naliczania płac i przepisów kadrowych oraz rozwiązywać przygotowane dla nich zadania.

Finał i nagrody

Zwycięscy w kategoriach zawodowej, PiK i studenckiej zdobędą voucher na wspaniałe wakacje, a laureaci edycji uczniowskiej otrzymają sprzęt IT. Na finalistów czekają również bony szkoleniowe oraz nowoczesne gadżety elektroniczne. Konkurs to również doskonała okazja, aby sprawdzić swoją wiedzę oraz zdobyć nowy potencjał dla rozwoju kariery.

Zapisy oraz sam konkurs odbywają się online za pośrednictwem nowoczesnej platformy na portalu www.ksiegowiprzyszlosci.pl. Uczestników konkursu czeka przejście kolejnych etapów testów online oraz przygotowanie krótkiej pracy półfinałowej. Rejestracja drużyn konkursowych rozpoczyna się 1 marca 2018 r. i potrwa do zakończenia I etapu konkursu, a więc do 11 kwietnia 2018 r. Konkurs zakończy finał, który odbędzie się 18 czerwca 2018 r. podczas konferencji w budynku Polskiego Komitety Olimpijskiego w Warszawie.

Aby zapis się na konkurs lub dowiedzieć się więcej odwiedź stronę www.ksiegowiprzyszlosci.pl/konkurs.



plakatbethebest2018


Rusza VII edycja konkursu Be The Best, dedykowanego studentom szkół wyższych z całej Polski

O Be The Best:

Uczestnicy konkursu indywidualnie bądź w dwuosobowych zespołach wybierają jeden z zaproponowanych tematów, opisanych jako case study przez działy fachowe i tworzą swój własny projekt. W trakcie jego trwania wspierani są przez Opiekunów tematów. Najlepsze rozwiązania zostają nagrodzone, a nowatorskie idee mają szansę zostać wdrożone w naszych fabrykach w ramach praktyk wakacyjnych. Studenci tworząc projekty, mogą się wykazać, a jednocześnie zdobyć cenne doświadczenie dzięki współpracy z nami.

W tym roku ogłosiliśmy aż 6 tematów projektowych, a nagrodą główną w każdym z tematów jest 10 000 zł brutto oraz praktyka wakacyjna w naszym przedsiębiorstwie.

Na zgłoszenia studentów czekamy do 18.03.br.

Szczegółowe informacje dotyczące konkursu znajdą Państwo na stronie: www.bethebeststudent.pl









Trwa nabór do L’Oréal Brandstorm 2018 – innowacyjnego inkubatora talentów

Jeszcze tylko do końca lutego studenci z Polski i Krajów Bałtyckich mogą zgłaszać projekty do międzynarodowego konkursu L’Oréal Brandstorm. To już 26 edycja i tym razem uczestnicy otrzymali zadanie konkursowe, które pozwala wykazać się zarówno pod kątem biznesowym, inżynierskim, jak i CSRowym, a co za tym idzie powalczyć o nagrody we wszystkich trzech kategoriach. Finał krajowy odbędzie się w kwietniu w Warszawie, a zwycięski team poleci w maju do Paryża, żeby zmierzyć się ze studentami z całego świata.

Zadaniem uczestników tegorocznej edycji Brandstorm jest opracowanie nowatorskiej koncepcji profesjonalnych salonów fryzjerskich, angażujących młodych ludzi - millenialsów i zwiększających lojalność fryzjerów, dedykowanych marce L’Oréal Professional Products – tegorocznemu partnerowi konkursu. Trzy osobowe drużyny mogą aplikować do konkursu do 28 lutego za pośrednictwem platformy brandstorm.loreal.com.

Więcej (kliknij tutaj)



pjst_2017_plakat

ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W KONKURSIE POKAŻ JĘZYK: STARCIE TYTANÓW!

Organizatorami Konkursu są

Danuta Jazłowiecka, Posłanka do Parlamentu Europejskiego oraz Politechnika Opolska.

Ruszyła szósta już edycja konkursu "Pokaż Język: Starcie Tytanów"! Czekamy na zgłoszenia studentów uczelni z województwa dolnośląskiego lub Opolszczyzny oraz absolwentów* tuż po studiach, mówiących dobrze w języku angielskim i marzących o pracy tłumacza. Zasady są proste: wystarczy zgłosić swoje uczestnictwo w konkursie, pokonać rywali w tłumaczeniach anglojęzycznych i tym samym wygrać staż w Parlamencie Europejskim. Cała finałowa dziesiątka jest nagrodzona!

Dla kogo jest konkurs?

Konkurs skierowany jest do studentów i absolwentów* uczelni wyższych w województwie opolskim i województwie dolnośląskim oraz studentów i absolwentów innych uczelni, pochodzących z województwa opolskiego. Konieczna jest biegła znajomość języka angielskiego, a także znajomość dodatkowego języka, który jest jednym z oficjalnych języków Unii Europejskiej. Znajomość drugiego języka nie będzie przedmiotem konkursu i zostanie zweryfikowana jedynie przez przedstawienie kserokopii certyfikatu, oceny na dyplomie, w indeksie lub na świadectwie ze szkoły ponadgimnazjalnej. (czytaj więcej)


Regulamin konkursu

Formularz zgłoszeniowy




!!!Konkurs!!!

hackathon_fb_05-1

Stwórz aplikację mobilną, która odmieni akademicką codzienność i zdobądź szansę na rozwój swojego pomysłu z Indoorway i Daftcode!




Ruszyła IX edycja Progress Accounting Competition. Konkurs polega na zebraniu 3-4 osobowej drużyny, zarejestrowaniu się na stronie www.pac.org.pl, rozwiązaniu zadań związanych z rachunkowością, przygotowanych przez naszych partnerów. Główną nagrodą jest praca u swojego wymarzonego pracodawcy. Rejestracja trwa tylko do 14 stycznia.

Link do wydarzenia na Facebooku: https://www.facebook.com/pac.konkurs/?fref=ts



Wystartowała V Edycja Valeo Innovation Challange!

vic_2018

Zostań twórcą samochodu przyszłości i miej swój wpływ na motoryzację jutra!




eactive_platny-staz_strona-internetowa_v3


Pokaż #cowieszjak? i wygraj płatny staż!

Ruszyła druga edycja konkursu „Wiesz jak? Wygraj płatny staż!” organizowanego przez agencję marketingu internetowego EACTIVE. Nagrodą w konkursie jest trzymiesięczny, płatny staż

w jednym z czterech działów firmy: pozycjonowania, Google AdWords, analityki internetowej lub content marketingu. Co trzeba zrobić aby wziąć w nim udział? Odpowiedzieć na pytanie #cowieszjak? w formie krótkiego video lub grafiki/kolarzu. Zgłoszenia można wysyłać do 21.01.2018r.

Dlaczego staż w EACTIVE to wartościowa opcja na pierwsze lub kolejne doświadczenie zawodowe? Firma może poszczycić się tytułem Partnera Google Premium, który jest przyznawany tylko najbardziej cenionym agencjom. Od 17 lat nieustannie się rozwija, czego dowodem jest ciągły wzrost liczby klientów, realizowanych projektów oraz pozycja TOP3 pod względem kluczowych fraz dotyczących pozycjonowania. W związku tym rosną również jej potrzeby rekrutacyjne, na co odpowiedzią jest organizowany już po raz drugi konkurs stażowy.

W ramach wygranej od 1-3 osób otrzyma propozycję odbycia płatnego stażu. W jego trakcie, laureaci będą mieli możliwość zdobycia praktycznej wiedzy z zakresu pozycjonowania, reklam Google, content marketingu oraz analityki internetowej pod okiem certyfikowanych specjalistów. W firmie kładzie się nacisk na rozwój i tym razem uwaga jest skierowana na młodych ludzi z pasją i chęcią poszerzania swoich kompetencji w zakresie marketingu internetowego. Kryterium wyłonienia najlepszych studentów jest praca konkursowa, którą można przedstawić w dwóch wariantach: krótkiego video (maks.1 minuta) lub grafiki lub kolarzu (min. rozdzielczość 200 dpi) opowiadając na pytanie #cowieszjak?.

Konkurs ma charakter ogólnopolski – mimo, iż siedziba znajduje się we Wrocławiu, firma daje możliwosć podjęcia pracy zdalnej dla najbardziej wyrózniających się kandydatów.

Aplikacje należy wysyłać poprzez formularz zgłoszeniowy, który znaleźć można na stronie interetowej: https://www.eactive.pl/pozycjonowanie/news/konkurs-wiesz-jak-wygraj-platny-staz/.

Zachęcamy do śledzenia etapów konkursu na wydarzeniu na Facebooku:


https://www.facebook.com/events/1956395477936397/.




Weź udział w Atos IT Challenge!

atos


Atos IT Challenge to szansa na dobrą zabawę przy wykorzystaniu swoich umiejętności IT! Studenci z całego świata podejmą wyzwanie stworzenia innowacyjnego pomysłu związanego Chatbots & AI. W pierwszym etapie, który trwa do 30 listopada 2017, należy zarejestrować swój zespół i zgłosić swój pomył.

W połowie grudnia 2017 roku jury ogłosi listę 15 najlepszych konceptów, a ich autorzy zaproszeni zostaną do 2. części konkursu – stworzenia działającej aplikacji. Na rozwój swojego rozwiązania zespoły będą miały czas do kwietnia. Zwycięzcy wyłonieni zostaną w czerwcu 2018 roku w Paryżu.

Do wygrania niesamowite nagrody - zwycięzca oraz osoby wyróżnione otrzymają nagrody pieniężne – odpowiednio: 10 000, 5 000 i 3 000 euro – aby wspomóc wprowadzenie ich aplikacji na rynek. Zorganizuj zespół i dołącz do gry! Rejestracja trwa do 30.11.2017!

Po więcej informacji o konkursie oraz w celu zgłoszenia zainteresowania:

• odwiedź: www.atositchallenge.net

• znajdź nas na Facebooku: AtosITChallenge

• śledź nas na Twitterze: @AtosITChallenge


Informacja o firmie

Atos jest międzynarodowym liderem w branży usług informatycznych. Zatrudnia 100.000 pracowników w 72 krajach. W Polsce jest obecny we Wrocławiu, Opolu, Bydgoszczy, Warszawie, Gdańsku, Toruniu, Łodzi i Krakowie. Zatrudnia około 5000 osób. Wg rankingu Great Place to Work Atos znajduje się w czołówce Najlepszych Miejsc Pracy w Polsce. Więcej informacji na stronie atos.net/pl/kariera.


konkurs_csr_masters_-_dzialaj_z_henklem_zglos_projekt_i_wygraj_Henkel Polska ponownie zaprasza do udziału w Ogólnopolskim konkursie dla studentów na realizację własnego projektu w obszarze odpowiedzialności społecznej

Już II edycja CSR Masters – działaj z Henklem!

Jeśli widzisz gdzieś problem społeczny, a wiesz, jak mu zaradzić, lub masz pomysł na inicjatywę kulturalną czy edukacyjną, zgłoś swój pomysł i wygraj środki na jego realizację. Beneficjentem Twoich działań - sfinansowanych z grantu CSR Masters firmy Henkel - może być każdy, pod warunkiem, że będą to osoby zrzeszone w ramach Instytucji, takich jak np. fundacje, szkoły czy domy kultury. Zapraszamy studentów wszystkich uczelni wyższych z całej Polski do zgłaszania swoich autorskich projektów. Na trzy najlepsze zespoły i zgłoszone przez nie projekty czekają granty w wysokości 5 000 zł.

Więcej informacji TUTAJ.


Toruj swoją ścieżkę kariery i pokaż przyszłemu pracodawcy, że potrafisz coś więcej!

W dzisiejszych czasach nie wystarczy tytuł magistra, by wyróżniać się na tle innych kandydatów. Wymagane są dodatkowe umiejętności, które zdobywać można chociażby przez udział w społeczeństwie obywatelskim – kołach naukowych, stowarzyszeniach i innego typu grupach.

Polsko-Amerykańska Akademia Liderów to kursy dla osób ambitnych, którzy chcą nie tylko zdobywać nowe umiejętności, ale także rozumieć jak działa współczesny świat. Na naszych kursach nauczysz się bardzo ważnych umiejętności praktycznych jak np. autoprezentacji, sztuki przemawiania i perswazji, strategii działania i zarządzania grupą. Z drugiej strony zdobędziesz także podstawy teoretyczne z ekonomii wolnego rynku, polityki i etyki.

Nasi studenci uczestniczą także w egzaminach, a najlepsi absolwenci pojadą zupełnie za darmo na jedną z konferencji do Stanów Zjednoczonych! Wśród naszych nagród jest także bezpłatny udział w kursie podstawowym ASBiRO oraz w konferencji TH!NK w Londynie. Wszystko po to byś mógł rozszerzać swoje horyzonty, kontakty oraz wiedzę!

Zapoznaj się z naszymi kursami:

Grassroots Leadearship Academy

Po raz pierwszy w Polsce. Celem kursu jest wzmacnianie społeczeństwa obywatelskiego poprzez kreowanie liderów, którzy posiadają wiedzę na temat strategii zarządzania, sztuki perswazji oraz metodyki działań oddolnych. Opracowany został we współpracy z organizacją Amiercans for Prosperity, która przeszkoliła już tysiące Amerykanów w 30 stanach. Kurs trwa 3 dni (25-26 listopada oraz 10 grudnia) i odbywa się w Warszawie.

Kurs wystąpień publicznych

Profesjonalne szkolenie w zakresie wystąpień publicznych, autoprezentacji i sztuki przemawiania. Zajęcia są prowadzone przez znanego publicystę oraz dziennikarza radiowego i telewizyjnego czołowych Polskich stacji telewizyjnych (TVP, Polsat) i rozgłośni (TOK FM) - Piotra Maślaka. Kurs odbędzie się w Krakowie w dwóch weekendowych zjazdach (18-19 listopada oraz 2-3 grudnia).

Kurs online

Nasz flagowy kurs, prowadzony od początku Akademii. Spora dawka informacji z zakresu ekonomii, polityki i etyki, przekazana podczas 15 wykładów, wygłoszonych przez specjalistów w swoich dziedzinach. Zajęcia odbywają się na platformie on-line, co zdecydowanie ułatwia udział osobom, które nie mają czasu na wyjazdy. Kurs startuje 27 listopada.

• Dodatkowo prowadzimy też pomniejsze fakultety dla zainteresowanych:

- Ekonomia dla Zielonych

- Ekonomia dla Zaawansowanych

- Prawo dla Zielonych

- Finanse dla Zielonych

- Komunikacja Społeczna

- Przewodnik po Kampaniach Samorządowych

Nie ukrywamy, że naszym celem jest aktywizacja w ramach społeczeństwa obywatelskiego – chcemy by nasi absolwenci rozumieli, że praca na rzecz organizacji samorządowych, ale także działania oddolne, są bardzo ważną częścią każdego systemu państwowego. Społeczeństwo powinno być swoistym „wyłącznikiem bezpieczeństwa” dla naszego rządu, by chronić takie wartości jak wolność gospodarcza i osobista.

Zapisz się do 17 listopada na www.akademialiderow.edu.pl


Konkurs Stena Circular Economy Award – Lider Gospodarki Obiegu Zamkniętego

Gospodarka obiegu zamkniętego (GOZ) to koncepcja polegająca na racjonalnym i efektywnym wykorzystaniu zasobów i minimalizowaniu niekorzystnego wpływu wytwarzanych produktów na środowisko. Aby wyeliminować negatywne skutki dotychczas stosowanej gospodarki linearnej w postaci wciąż powiększającej się liczby odpadów i wyczerpywania się zasobów naturalnych, Unia Europejska zobowiązuje swoich członków do wdrażania rozwiązań GOZ. W odpowiedzi na potrzebę wsparcia przedsiębiorstw w tym obszarze oraz szerokiego promowania korzyści wynikających z gospodarki cyrkularnej Stena Recycling organizuje konkurs Stena Circular Economy Award – Lider Gospodarki Obiegu Zamkniętego.

Celem konkursu jest promowanie przedsiębiorstw, wdrażających rozwiązania z obszaru gospodarki obiegu zamkniętego (GOZ) oraz aktywizacja innych firm i jednostek naukowych do stosowania dobrych praktyk w tym zakresie. Dzięki temu inicjator i organizator konkursu, firma Stena Recycling, upowszechnia wiedzę o korzyściach z GOZ i wspiera transformację polskiej gospodarki z modelu linearnego na cyrkularny.

Projekt jest skierowany do firm i studentów. W konkursie przewidziano trzy kategorie: 1. dla przedsiębiorców, którzy wdrożyli praktyki z obszaru GOZ; 2. dla przedsiębiorców, którzy podejmują działania na rzecz promocji idei GOZ; 3. dla studentów, którzy zaproponują sposób wdrożenia zasad GOZ. Partnerami merytorycznymi konkursu są Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz Koalicja na Rzecz Gospodarki Obiegu Zamkniętego „Reconomy”.

Nadesłane projekty oceni 8-osobowe Jury, w którego skład wchodzą: Piotr Bruździak, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Stena Recycling, Profesor Christer Forsgren, kierownik działu Technologii i Nauk o Środowisku Stena Metall Group, Profesor Bolesław Rok z Akademii Leona Koźmińskiego, Michał Mikołajczyk, Dyrektor ds. Rozwoju Odzysku Opakowań „Rekopol”, Marzena Strzelczak, Dyrektorka Generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Dariusz Matlak, Prezes Polskiej Izby Gospodarki Odpadami, Małgorzata Greszta z Koalicji „Reconomy” oraz Peter Nielsen, Zastępca Członka Zarządu Skandynawsko-Polskiej Izby Gospodarczej.

Nabór zgłoszeń do konkursu będzie trwał od 2 października do 15 grudnia. Wyłonieni przedsiębiorcy, niezależnie od kategorii, w ramach nagrody będą mieli możliwość wybrania z oferty Stena Recycling usługi środowiskowej lub szkoleniowej, wśród których wymienić można m.in. audyt środowiskowy, plan ekoedukacji czy szkolenie z zakresu transportu odpadów niebezpiecznych. Szczegółowa lista nagród dla firm stanowi załącznik do Regulaminu. Wyróżniony student lub grupa studentów wygrają notebooki oraz grant w wysokości 10 000 zł na realizację projektu edukacyjnego z obszaru GOZ.

Więcej szczegółów na stronie: http://www.stenarecycling.pl/stena-circular-economy-award

Kontakt

Beata Buc – Stena Recycling Sp. z o.o.

beata.buc@stenarecycling.com

22 520 27 00/ 600 627 743

Weronika Kopernok – On Board PR

wkopernok@onboard.pl

662 061 029


Aplikacja do programu @TechLeadersWiT organizowanego przez @WiTPoland ruszyła!

Tech Leaders to bezpłatny program mentorski przeznaczony tylko dla kobiet. Jest świetną okazją aby przez kilka miesięcy pracować i rozwijać się w gronie mentorów i mentorek z branży IT i nowoczesnych technologii.

Dla kogo?

Dla kobiet, które chcą rozwinąć się w IT i technologiach, myślą o założeniu własnej firmy, programują, chcą rozwinąć własną firmę, poszukują własnej drogi zawodowej lub chcą się przebranżowić.

Program trwa cztery miesiące. Rozpoczyna się w listopadzie 2017 i trwa do marca 2018. Przez ten okres będzie można pracować z doświadczonym mentorem i rozwijać swoje umiejętności.

Wystarczy wybrać

Wybierz mentora ze strony internetowej i wyślij aplikację -> https://techleaders.eu/



konkurs


Konkurs grantowy KPMG

baner_800x800


Ruszyła nowa odsłona konkursów EY – zapraszamy do rejestracji zespołów.

grafika_wspolna

Okazja do zdobycia unikalnego doświadczenia i szansa na sprawdzenie się w roli doradcy podatkowego bądź transakcyjnego w prawdziwych biznesowych sytuacjach.

Do tego atrakcyjne nagrody – nawet 30.000 PLN dla zwycięzców, iPady, czytniki Amazon Kindle, a także kariera w firmie doradczej EY.

Wszystko to czeka na uczestników konkursów studenckich EY, do których zapisy rozpoczęły się wraz ze startem nowego roku akademickiego.

Na studentów zainteresowanych wyzwaniami na styku prawa i ekonomii czeka

EYe on Tax, przygotowany przez doradców z zespołu Doradztwa Podatkowego i Prawnego EY. Tym, którzy chcą wejść do świata wielkich transakcji, fuzji, przejęć i restrukturyzacji dedykowany jest konkurs EY Financial Challenger, przygotowany przez zespół Doradztwa Transakcyjnego EY.

Więcej informacji TUTAJ.

Zapisy są otwarte tylko do 20 listopada: www.eykonkursy.pl


Rusza Randstad IT Challenge

Specjaliści IT z Polski zmierzą się z kolegami z całego świata

Programiści i deweloperzy z 6 krajów świata, w tym z Polski, już 16 października skonfrontują swoje umiejętności i wiedzę w interaktywnym teście przygotowanym przez światowej klasy ekspertów od technologii informatycznych, programowania i analizy danych. Autorami pytań są specjaliści, którzy na co dzień pracują dla utytułowanego zespołu Formuły 1 – Williams Racing Team. W każdej z lokalnych edycji konkursu na najlepszych i najszybszych czekają nagrody, m.in. gadżety związane z zespołem i dwuosobowy wyjazd na zawody F1.

Zagadnienia związane z wdrażaniem najnowocześniejszego oprogramowania, wydajnością rozwiązań informatycznych i bezpieczeństwem – tego między innymi dotyczą pytania, na które równocześnie będą mogli odpowiadać uczestnicy testu z Grecji, Holandii, Polski, Szwecji, Węgier i USA. Zadania konkursowe przygotowali wspólnie specjaliści z Randstad i informatycy, którzy pracują dla Williams Racing Team – zespołu Formuły 1.

Przed uczestnikami IT Challenge 3 etapy z pytaniami i zadaniami do rozwiązania. Pierwszy etap rusza 16 października 2017 roku na stronie www.randstaditchallenge.com. Aby zwyciężyć w poszczególnych częściach, należy udzielić jak najwięcej poprawnych odpowiedzi i zrobić to w jak najkrótszym czasie. Uczestnik, który we wszystkich trzech etapach popełni najmniej błędów i będzie jednocześnie najszybszy, zdobędzie nagrodę główną – wyjazd na zawody Formuły 1.

Wyniki konkursu IT Challenge poznamy na przełomie marca i kwietnia. Wtedy też przekonamy się, czy polscy uczestnicy pokonali swoich kolegów po fachu z innych krajów. Przez cały czas trwania testu zawodnicy będą też mogli zapoznać się z najlepszymi ofertami pracy skierowanymi do specjalistów od IT, ale także dla studentów i absolwentów kierunków informatycznych.

Randstad jest partnerem Williams Racing Team od 2006 roku. Oba zespoły nie tylko wspólnie organizują testy dla inżynierów i specjalistów IT, ale także powołali Randstad Williamst Engineering Academy, program edukacyjny skierowany do najlepszych studentów – łączy on wsparcie merytoryczne najlepszych ekspertów zespołu Williamsa z doradztwem zawodowym specjalistów Randstad.

Randstad Polska, jeden z liderów na polskim rynku doradztwa personalnego i pracy tymczasowej, jest częścią holenderskiego Randstad Holding nv.

Randstad jest zaufanym partnerem dla firm, które potrzebują wsparcia w poszukiwaniu pracowników tymczasowych (w tym także rekrutacji i zarządzania dużymi grupami pracowników w siedzibie klienta) i stałych, w tym specjalistów w zakresie finansów, informatyki, inżynierii oraz w sektorze nowoczesnych usług dla biznesu. Randstad wspiera także pracodawców fachowym doradztwem i analizami rynku pracy. Pomaga w procesach rozliczania pracowników i zarządzania dokumentacją kadrową. Poszukujących zatrudnienia specjaliści Randstad wspierają w odnajdywaniu najlepszej pracy, która odpowiada ich potrzebom i kwalifikacjom. Tworzą w ten sposób przyjazną przestrzeń komunikacji między pracownikami a pracodawcami. Randstad sięga po nowoczesne technologie tak, by służyły one wygodzie poszukujących pracy i pracodawców. Działa globalnie, ale i lokalnie. Na co dzień ze specjalistami Randstad spotkać się można w jednym z ponad 140 biur w Polsce.

Więcej informacji o firmie: www.randstad.pl

Kontakt:

Mateusz Żydek
 koordynator ds. Public Relations
    Tel. +48 665 305 902
    E-mail: mateusz.zydek@randstad.pl

EY Financial Challenger – Konkurs dla Studentów

fch-konkurs


Doświadczenia nie kupisz

Możesz je zdobyć w najbardziej prestiżowym konkursie z zakresu corporate finance. Uczestnicy poprzednich edycji pracują teraz w EY, funduszach, bankach i butikach inwestycyjnych. Prowadzą też własne firmy. Ty, ze zdobytym doświadczeniem, pokierujesz karierą w kierunku, który wybierzesz.

Sprawdź się w roli doradcy transakcyjnego, dowiedz się jak uzyskać obraz sytuacji finansowej firm i zagraj o cenne nagrody. Pamiętaj, że na zwycięski zespół czeka unikalne, rotacyjne wyzwanie we wszystkich zespołach działu TAS w EY.

Kto może wziąć udział?

Do udziału zapraszamy studentów wszystkich lat z kierunków ekonomicznych, biznesowych i nie tylko. Zarejestruj 3- lub 4-osobowy zespół do 20 listopada.

O co zagrasz?

(oprócz sławy, doświadczenia i relacji)

I miejsce

II miejsce

III miejsce


Więc jak… Zagramy?

Czekamy na Ciebie i Twój zespół do 20 listopada

Zarejestruj się

http://www.ey.com/pl/pl/careers/students/joining-ey/challenger-rejestracja-layout

Więcej o konkursie dowiesz się tutaj:

http://eyfc.pl/?utm_source=EYFC_MAIN&utm_medium=LP_site_main

http://www.ey.com/pl/pl/careers/students/joining-ey/challenger#fragment-0-na




Zapraszamy do wzięcia udziału w Konkursie API organizowanym przez Towarzystwo Ubezpieczeń Europa!

Do wygrania 20 000 zł!

Zajrzyj na https://contest.tueuropa.pl/

plakat_informatyczny_druk_ok_25.09-1


Rusza konkurs na najciekawszą wizję płatności w przyszłości 

Jak będą wyglądać w przyszłości płatności bezgotówkowe? Czy będziemy płacić wzrokiem, odciskiem palca, czy może w inny sposób? Każdy kto chciałby zaprezentować swoją wizję przyszłości może wziąć udział w specjalnym konkursie organizowanym w ramach kampanii „Warto bezgotówkowo” i przygotować swój tekst lub komiks na ten temat. Na autorów najciekawszych pomysłów czekają atrakcyjne nagrody: m.in. Microsoft Surface Pro4 i5 256GB oraz tablet SAMSUNG Galaxy Tab A 10. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 23 października br.

Organizatorzy kampanii społecznej „Warto Bezgotówkowo” zapraszają wszystkich chętnych do udziału
w konkursie na tekst lub komiks, który w sposób atrakcyjny i ciekawy przedstawi przyszłość płatności bezgotówkowych w Polsce. Prace należy zgłaszać do 18 października mailem na adres: konkurs@wartobezgotowko.pl. Zgłoszenie do konkursu powinno zawierać: imię, nazwisko, mail oraz telefon kontaktowy. Regulamin konkursu dostępny jest na stronie www.wartobezgotowkowo.pl/konkurs

Więcej informacji TUTAJ.


Dotacje dla kobiet na rozpoczęcie działalności gospodarczej

OSTATNIE 10 MIEJSC TYLKO DLA KOBIET!

CHCESZ ROZPOCZĄĆ DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ???

MOŻESZ OTRZYMAĆ NAWET 35 300 ZŁ DOTACJI NA FIRMĘ!!!

Mieszkasz na Dolnym Śląsku i jesteś nieaktywny/a zawodowo?

Zgłoś się do projektu AKTYWNY BIZNES!

Dowiedz się więcej.


XII Konkurs VERBA VERITATIS na najlepszą pracę z zakresu etyki biznesu

Trwa XII edycja konkursu VERBA VERITATIS na najlepszą pracę z zakresu etyki biznesu, organizowana przez Konferencję Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce oraz Akademię Leona Koźmińskiego.

Konkurs ma na celu podnoszenie wśród młodych ludzi, wkraczających dopiero na rynek pracy, poziomu wiedzy z zakresu etyki biznesu, jego społecznej odpowiedzialności (CSR) i ładu korporacyjnego, co może stanowić ich wkład w budowę kapitału społecznego. Mamy nadzieję, iż ten sposób promowania postaw etycznych wśród studentów i absolwentów wyższych uczelni będzie miał rezultat ich przyszłej – bardziej efektywnej – praktyce biznesowej.

Kto może wziąć udział?

Zapraszamy studentów i absolwentów uczelni wyższych państwowych i niepaństwowych w Polsce, autorów prac: licencjackich, magisterskich, doktorskich, MBA, podyplomowych lub inżynierskich, które zostały obronione nie wcześniej niż w 2013 roku. Dla zwycięzców przewidziane zostały nagrody pieniężne o łącznej wartości 6.000 zł (pula nagród może ulec zwiększeniu).

Zakres tematyczny prac, które mogą zostać zgłoszone:

Jak zgłosić pracę?

Zgłoszenie konkursowe należy przesłać na adres konkurs@kpf.pl i powinno ono zawierać:

Termin przyjmowania zgłoszeń: 31 lipca 2017 roku

Szczegółowe informacje, w tym regulamin i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie internetowej www.kpf.pl i na profilu Facebook Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce - Związku Pracodawców.

Regulamin – do pobrania.

Konkurs został objęty patronatem honorowym Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Ministra Rodziny, Pracy

i Polityki Społecznej, Federacji Konsumentów, Rzecznika Praw Obywatelskich oraz patronatem medialnym portali Odpowiedzialnybiznes.pl., csr.pl, raportcsr.pl, Biznes (nie)etyczny.

Konkurs jako jeden z trzech projektów, z zakresu społecznej odpowiedzialności, zrealizowanych w 2016 roku przez Konferencję Przedsiębiorstw Finansowych, został zaprezentowany w tegorocznej edycji Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Raport, opracowywany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu od 15 lat, jest największym w Polsce przeglądem działań biznesu społecznie odpowiedzialnego.

Kontakt: konkurs@kpf.pl.



KONKURS STAŻOWY

„Tłumaczenia – niezbędnym narzędziem w globalnym świecie”

Biuro tłumaczeń Berligo.com ogłasza ogólnopolski konkurs na najciekawszy artykuł poglądowy poświęcony tłumaczeniom i ich zastosowaniu w współczesnym świecie.

Kto może wziąć udział w konkursie

Do uczestnictwa w konkursie zapraszamy studentów i absolwentów

Zadanie konkursowe

Zadaniem konkursowym jest napisanie ciekawego artykułu poglądowego na wybrany przez siebie temat o objętości od 3 do 4 tys. znaków (bez spacji) związanego z tłumaczeniami i ich zastosowaniem we współczesnym świecie. Praca musi być napisane zgodnie z zasadami tworzenia pracy poglądowej.

Termin zgłoszenia do konkursu

Zgłoszenia do konkursu można przesyłać już od 12 czerwca 2017. Pracę konkursową z wypełnionym Formularzem Zgłoszeniowym (dostępnym do pobrania na stronie www.berligo.com ) można nadsyłać do 25 lipca 2017 r.

Nagrody dla laureatów konkursu

Autorzy najlepszych artykułów zostaną nagrodzeni prestiżowym, płatnym stażem po odbyciu, którego otrzymają stosowne zaświadczenie oraz referencje.

Nagrodzone i wyróżnione prace zostaną opublikowane na portalu www.berligo.com/.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z szczegółami dotyczącymi konkursu na stronie www./berligo.com/

13.06_berligo



Konkurs na pracę magisterską i licencjacką

  • za najlepszą pracę magisterską - nagroda pieniężna w wysokości 5.000 zł
  • za dwie kolejne, wyróżnione prace magisterskie - wyróżnienie niepieniężne.
  • za najlepszą pracę licencjacką - nagroda pieniężna w wysokości 3.000 zł oraz bezpłatny staż na GPW;
  • za dwie kolejne, wyróżnione prace licencjackie - bezpłatny staż na GPW.

Więcej informacji: https://www.gpw.pl/konkurs2017



29.05_konkurs_v4


Konkurs o Nagrodę Prezesa NBP za najlepszą pracę magisterską z zakresu nauk ekonomicznych

1 czerwca kończy się nabór prac w ramach X edycji Konkursu o Nagrodę Prezesa NBP za najlepszą pracę magisterską z zakresu nauk ekonomicznych. W tegorocznej edycji mogą wziąć udział autorzy prac magisterskich obronionych na uczelniach na terenie Polski w ciągu roku kalendarzowego poprzedzającego datę ogłoszenia Konkursu, tj. od 1 stycznia do 31 grudnia 2016 r.

Celem Konkursu jest zwiększenie zainteresowania studentów polskich uczelni tematyką makroekonomii i finansów, w szczególności polityki pieniężnej oraz rynków finansowych. Autorom najlepszych prac Kapituła przyznaje:

Honorowy patronat nad konkursem sprawują: Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego, dr Jarosław Gowin oraz Prezes Polskiej Akademii Nauk, prof. dr hab. Jerzy Duszyński.

Ogłoszenie wyników Konkursu i uroczystość wręczenia nagród odbędą się w IV kwartale 2017 r.

Dodatkowe informacje o konkursach realizowanych przez NBP znajdują się na stronie www.nbp.pl/konkurs





”Kompleksowy program aktywizacji zawodowej młodych osób niepełnosprawnych z kategorii NEET w woj. dolnośląskim”

DARR S.A. zaprasza do odbycia płatnych 3-miesięcznych staży na stanowiskach „Pracownik biurowy”, „Pracownik gospodarczy”, „Technik informatyk” na terenie zamieszkania osoby niepełnosprawnej i okolic.


12.05_ulotka_informacyjna_dla_up



Staż dla osób bezrobotnych

02.28_tekst_promocyjny___bezrobotni_z_logo







zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem