Dowiesz się czym jest budowanie i promowanie własnego wizerunku i projektu Jakie są cechy wspólne i różnice w realizacji działań informacyjno –
promocyjnychData | Godzina | Miejsce | Partner Merytoryczny |
22.03.2023
29.03.2023
|
16:00 – 18:00 | InQube / sala kinowa | ![]() ![]() |
Klaudia Szajdecka – Brand Strategy, Personal Branding, Communication, Value Offer, Marketing, CMO and Brand Ambassador at RST Software Masters. “Jestem ambasadorem marek moich Klientów. Angażuję się w budowanie marek i tworzę ich komunikację opartą na wartościach. Marka to dla mnie zdecydowanie więcej niż slogan. Jestem wieloletnim praktykiem marketingu i wielką pasjonatką gór. To idealne połączenie pasji i doświadczenia, siły i pokory. Śmiało wyznaczam cele, przygotowuje plan i działam. Po dotarciu na szczyt zawsze świętuję sukces i już planuję następny krok”.
Absolwentka wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej, ICAN B2B Business Development. Współtwórca strategii zarządzania marką i wielu zintegrowanych kampanii dla marek z Grupy Impel. Twórca insight’ów konsumenckich oraz kampanii digital marketingu dla sektora nieruchomości, usług finansowych, konsultingu biznesowego oraz sektora IT.
Arkadiusz Cempura – Z wykształcenia inżynier… magister inżynier o specjalności telekomunikacja. Co przekłada się na ciągłe zainteresowanie nowymi technologiami, a głównie ich użytecznością w codziennym życiu. Z zawodu specjalista do sprawiania, aby klienci… kupowali. Nowe pomysły, rozwiązania, rzeczy. Zachęca ludzi, aby chcieli zmienić przyzwyczajenia. Namawia do zmiany podejścia, szukania rozwiązań, do wyjścia poza krąg własnych przyzwyczajeń. Sam wie, że to właśnie „przyzwyczajenia” są wrogiem „nowości”.
Podkreśla, że digitalizacja to proces, który zaczął się już dawno, pewnie już w XIX wieku i o tym by w pędzie digitalizowania, wszystkiego i wszędzie, nie zapominać o człowieku. O człowieku w kliencie, partnerze, sobie. Posiada realne doświadczenie we wdrażaniu botów, aby przyniosło to korzyści dla klientów i firmy.
Współautor książki "Praktyka brandingu" pod redakcją Maciej Tesławskiego. Współtworzy podcast o obsłudze klienta, sprzedaży i marketingu Klientomania.pl oraz
podcast o pasjach, zainteresowaniach tozalezy.org. Współpracuje z Homodigital.pl – Subiektywnie o technologii.
Mentor w 3 edycjach Programu Mentoringowego Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.