Szkolenia PORTAL

belka_kolor
Projekty współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Wiedza Edukacja Rozwój

_resized_800x565_plakat_portal_niebieskie

O projekcie

Stworzenie dodatkowej oferty rozwoju kompetencji ma w idei zwiększyć możliwości i szanse rozwoju specjalistycznego Studentów/ek, powiązanego z kierunkiem kształcenia poprzez  dostosowanie go do indywidualnych potrzeb.

W module uczestnik/czka bierze udział w pięciu działaniach. Są nimi:


strzalka_2

Moduł Rozwoju Kompetencji  stanowi część projektu „PORTAL – Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu” (PRK), którego podstawowym celem jest wzmocnienie potencjału dydaktycznego Uczelni. 


EDYCJA V - ZAKOŃCZONA

18.03.2021
Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia do ostatniej edycji programu PORTAL!

Rekrutacja została zakończona. Zachęcamy do zapoznania się z listami rankingowymi dostępnymi w kafelkach poniżej.


Zostało już tylko 20 miejsc w ostatniej edycji Programu Rozwoju Kompetencji PORTAL!

To ostatnia szansa, aby dołączyć do programu i rozwinąć swoje kompetencje podczas szeregu darmowych szkoleń. W ofercie między innymi szkolenia komunikacyjne (Komunikacja perswazyjna, Zarządzanie stresem, Wystąpienia publiczne i prowadzenie spotkań), informatyczne (Excel na dwóch poziomach zaawansowania, certyfikowane szkolenie ISTQB), analityczne (Język SQL dla analityków, Business Intelligence), a także szereg certyfikowanych szkoleń z obszaru zarządzania projektami: PRINCE2, Agile, SCRUM.

Do tej pory z programu skorzystało już ponad 400 studentów! Dołącz do grona najlepszych! Zapraszamy do zapisów, dodatkowa rekrutacja trwa tylko do 14 marca 2021.

Pamiętaj, liczba miejsc jest ograniczona!

Aby dołączyć do programu, zapoznaj się z regulaminem oraz wypełnij formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: https://www.survio.com/survey/d/O5I7T9K3B6R7F2M5B 

Ważne informacje:

  • Z uwagi na przepisy bezpieczeństwa wprowadzone na Uczelni, nie muszą Państwo dostarczać do Biura Projektu wymaganych dokumentów rekrutacyjnych. Wystąpimy w Państwa imieniu do Dziekanatu z prośbą o przygotowanie dokumentów i odbierzemy je samodzielnie, więc nie ma potrzeby, aby osobiście stawiali się Państwo w Biurze Projektu. Wystarczy wypełnić formularz!
  • Jeśli w trakcie studiów nie realizują Państwo języka angielskiego, jedyne czego potrzebujemy to skan zaświadczenia/ certyfikatu/ świadectwa maturalnego, na którym będzie informacja o poziomie ukończonego kursu. Dokumenty należy przesłać na adres:  studenci.portal@ue.wroc.pl.
  • Na mocy zarządzenia Rektora 23/2020, wszystkie formy wsparcia zaplanowane w projekcie (sesje Assessment Center, szkolenia, sesje Development Center) .będą realizowane zdalnie.

Rozpoczynamy rekrutację studentów do projektu PORTAL

V edycja 2020/2021

Kogo zapraszamy!

  • Studentów/ki 2 i 3 roku I stopnia oraz
  • Studentów/ki II stopnia

Co możesz zyskać!

  • Ponad 13 tys. złotych na własny rozwój
  • Możliwość wyboru do 7 szkoleń spośród 28 propozycji tematycznych
  • Udział w sesjach Assesment Center/Development Center (bilans kompetencji)

Jak działa program?

Opisać go można jako działanie sześciu etapów:

  • Po pierwsze – REKRUTACJA
  • Po drugie – BILANS KOMPETENCJI (Assesment Center)
  • Po trzecie – REALNE USTALENIE PLANU ROZWOJOWEGO (szkoleń)
  • Po czwarte – ODPOWIEDZIALNA REALIZACJA SZKOLEŃ
  • Po piąte – BILANS KOMPETENCJI (Development Center)
  • Po szóste – ODBIÓR CERTYFIKATÓW

Jakie kompetencje możesz rozwijać?

  • Kompetencje komunikacyjne
  • Kompetencje zawodowe
  • Kompetencje przedsiębiorczości
  • Kompetencje analityczne
  • Kompetencje informatyczne.

REKRUTACJA W RAMACH V EDYCJI TRWA OD 15 LUTEGO DO 7 MARCA 2021!

(rejestracja elektroniczna).

Zapisy!

Jeśli chcesz wziąć udział w programie, zapoznaj się z regulaminem, a następnie wypełnij formularz zgłoszeniowy: https://www.survio.com/survey/d/T6S9J1T4S9J5R4L7V

Listy rankingowe:

W 5. edycji programu łącznie udział wezmą 133 osoby, w tym 70 kobiet i 63 mężczyzn. 
Kwalifikacja do udziału w programie zakładać będzie kryteria wskazane w Regulaminie. Tworzone listy osób przyjętych do projektu będą uwzględniały dostępną liczbę miejsc z podziałem na płeć. 

Na co zwrócić uwagę składając swoją aplikację do Programu:

1. Czy spełniam kryteria formalne na etapie składania aplikacji oraz rozpoczęcia projektu? Ten punkt odnosi się szczególnie do kwestii posiadania statusu studenta. Jeżeli rekrutujesz się z dużym wyprzedzeniem, zwróć na to uwagę.

2. Czy wypełniłem/am w wersji elektronicznej formularz oraz ankietę? To ważne – wiele osób w poprzedniej edycji nie wypełniło ankiety, co spowodowało odrzucenie ich zgłoszenia.

4. Czy podejmuje decyzję o przystąpieniu do projektu w sposób świadomy? Ponieważ projekt proponuje określony godzinowo system zaangażowania, warto świadomie i odpowiedzialnie podjąć decyzję o przystąpieniu do niego. Podczas realizacji sesji oraz szkoleń staramy się proponować różne rozwiązania godzinowe, jednak elastyczność w tym zakresie obowiązuje obie strony!

5. Masz wątpliwości? Pisz lub dzwoń. Postaramy się odpowiedzieć na nurtujące pytania.

Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!

EDYCJA PRK BIPS IV - REKRUTACJA ZAKOŃCZONA


Zakończyliśmy rekrutację do IV edycji programu PRK BIPS! Wyniki rekrutacji oraz listy rankingowe znajdują się w kafelku na dole strony (4 edycja_Moduł PRK BIPS)

BIZNESOWY INDYWIDUALNY PROGRAM STUDIÓW to autorski projekt Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ukierunkowany na budowanie relacji STUDENCI-NAUKA-BIZNES. To projekt, który ma na celu przyspieszenie Twojego rozwoju osobistego, społecznego i zawodowego poprzez zwrócenie większej uwagi na kompetencje kluczowe i zindywidualizowanie ścieżki kształcenia, przy jednoczesnym wsparciu dwóch doświadczonych opiekunów – certyfikowanego tutora akademickiego oraz mentora biznesowego.

BIPS to 3-semestralna praca nad projektami indywidualnymi i zespołowymi oraz możliwość tworzenia społeczności osób aktywnych, zaangażowanych, które z pasją i wytrwałością dążą do wyznaczonych celów.

Dla kogo jest BIPS?
Dla studentów, którzy: 

  • chcą od studiowania czegoś więcej,
  • aktywnie szukają inspiracji i ciekawych wyzwań,
  • nie odpuszczają i z zaangażowaniem dążą do celu,
  • potrzebują merytorycznego wsparcia, aby w pełni rozwinąć swój potencjał,
  • chcą budować trwałe relacje oparte na wzajemnym szacunku...

Więcej o programie znajdziesz na stronie:
http://www.ue.wroc.pl/kandydaci/16202/rekrutacja_studenci.html 

Spotkania informacyjne dla kandydatów do 4. edycji programu BIPS!

Zapraszamy Cię na spotkanie informacyjne na platformie MS Teams

  • 30.10.2020 (piątek) o godzinie 19:00 lub
  • 03.11.2020 (wtorek) o godzinie 18:00.

Nazwa zespołu: BIPS Rekrutacja, kod zespołu: 1cigckc

Harmonogram rekrutacji do 4. edycji Programu BIPS

I ETAP: SKŁADANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH

TERMIN: 19.10.2020 – 13.11.2020

Zapoznaj się z Regulaminem i wypełnij formularz.

Po zebraniu i ocenie Aplikacji skontaktujemy się z Wami (03.12.2020) i zaprosimy Was na rozmowę w ramach drugiego etapu.

II ETAP: ROZMOWY REKRUTACYJNE

TERMIN: 08.12.2020 – 11.12.2020

Spotkania (online) zaproszonych Studentów z przedstawicielami Tutorów i Mentorów BIPS. Chcielibyśmy mieć okazję na krótką rozmowę z Wami o tym co napisaliście w Aplikacji. Zarezerwujcie sobie czas dla BIPS.

17.12.2020 drogą mailową ogłosimy listę przyjętych Studentów-BIPSowiczów.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą BIPSu!


Ważne informacje:

  • Z uwagi na przepisy bezpieczeństwa wprowadzone na Uczelni, nie muszą Państwo dostarczać do Biura Projektu wymaganych dokumentów rekrutacyjnych. Wystąpimy w Państwa imieniu do Dziekanatu z prośbą o przygotowanie dokumentów i odbierzemy je samodzielnie, więc nie ma potrzeby, aby osobiście stawiali się Państwo w Biurze Projektu. Wystarczy wypełnić formularz!
  • Jeśli posiadają Państwo dokument poświadczający znajomość języka angielskiego na poziomie wyższym, niż ten realizowany na zajęciach z języka angielskiego, prosimy o przesłanie skanu dokumentu na: 
    studenci.portal@ue.wroc.pl.
  • Na mocy zarządzenia Rektora 23/2020, wszystkie formy wsparcia zaplanowane w projekcie (sesje Assessment Center, szkolenia, sesje Development Center) będą realizowane zdalnie!

EDYCJA IV - ZAKOŃCZONA

Ważne informacje:

  • Z uwagi na przepisy bezpieczeństwa wprowadzone na Uczelni, nie muszą Państwo dostarczać do Biura Projektu wymaganych dokumentów rekrutacyjnych. Wystąpimy w Państwa imieniu do Dziekanatu z prośbą o przygotowanie dokumentów i odbierzemy je samodzielnie, więc nie ma potrzeby, aby osobiście stawiali się Państwo w Biurze Projektu. Wystarczy wypełnić formularz!
  • Jeśli posiadają Państwo dokument poświadczający znajomość języka angielskiego na poziomie wyższym, niż ten realizowany na zajęciach z języka angielskiego, prosimy o przesłanie skanu dokumentu na studenci.portal@ue.wroc.pl.
  • Na mocy zarządzenia Rektora 23/2020, wszystkie formy wsparcia zaplanowane w projekcie (sesje Assessment Center, szkolenia, sesje Development Center) będą realizowane zdalnie!

Rozpoczynamy rekrutację studentów do projektu PORTAL

IV edycja 2020/2021

Kogo zapraszamy!

  • Studentów/ki 2 i 3 roku I stopnia oraz
  • Studentów/ki II stopnia

Co możesz zyskać!

  • Ponad 13 tys. złotych na własny rozwój
  • Możliwość wyboru do 7 szkoleń spośród 28 propozycji tematycznych
  • Udział w sesjach Assesment Center/Development Center (bilans kompetencji)

Jak działa program?

Opisać go można jako działanie sześciu etapów:

  • Po pierwsze – REKRUTACJA
  • Po drugie – BILANS KOMPETENCJI (Assesment Center)
  • Po trzecie – REALNE USTALENIE PLANU ROZWOJOWEGO (szkoleń)
  • Po czwarte – ODPOWIEDZIALNA REALIZACJA SZKOLEŃ
  • Po piąte – BILANS KOMPETENCJI (Development Center)
  • Po szóste – ODBIÓR CERTYFIKATÓW

Jakie kompetencje możesz rozwijać?

  • Kompetencje komunikacyjne
  • Kompetencje zawodowe
  • Kompetencje przedsiębiorczości
  • Kompetencje analityczne
  • Kompetencje informatyczne.

REKRUTACJA W RAMACH IV EDYCJI TRWA OD 21 WRZEŚNIA DO 11 PAŹDZIERNIKA 2020 ROKU

(rejestracja elektroniczna).

Zapisy!

Jeśli chcesz wziąć udział w programie, zapoznaj się z regulaminem, a następnie wypełnij formularz zgłoszeniowy: https://www.survio.com/survey/d/T5G6D3B5B1B0S6V1X

Na co zwrócić uwagę składając swoją aplikację do Programu:

1. Czy spełniam kryteria formalne na etapie składania aplikacji oraz rozpoczęcia projektu? Ten punkt odnosi się szczególnie do kwestii posiadania statusu studenta. Jeżeli rekrutujesz się z dużym wyprzedzeniem, zwróć na to uwagę.

2. Czy wypełniłem/am w wersji elektronicznej formularz oraz ankietę? To ważne – wiele osób w poprzedniej edycji nie wypełniło ankiety, co spowodowało odrzucenie ich zgłoszenia.

4. Czy podejmuje decyzję o przystąpieniu do projektu w sposób świadomy? Ponieważ projekt proponuje określony godzinowo system zaangażowania, warto świadomie i odpowiedzialnie podjąć decyzję o przystąpieniu do niego. Podczas realizacji sesji oraz szkoleń staramy się proponować różne rozwiązania godzinowe, jednak elastyczność w tym zakresie obowiązuje obie strony!

5. Masz wątpliwości? Pisz lub dzwoń. Postaramy się odpowiedzieć na nurtujące pytania.

Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!

REKRUTACJA_III EDYCJA SZKOLEŃ - REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

UWAGA! 

Z powodu dużego zainteresowania programem, wydłużamy rekrutację do 15 marca 2020


Ważne informacje:

 

- Z uwagi na przepisy bezpieczeństwa wprowadzone na Uczelni, nie muszą Państwo dostarczać do Biura Projektu wymaganych dokumentów rekrutacyjnych. Wystąpimy w Państwa imieniu do Dziekanatu z prośbą o przygotowanie dokumentów i odbierzemy je samodzielnie, więc nie ma potrzeby, aby osobiście stawiali się Państwo w Biurze Projektu. Wystarczy wypełnić formularz!

 

- Z powodu decyzji Rektora o zawieszeniu wszelkich form dydaktycznych, harmonogram realizacji sesji Assessment Center oraz szkoleń w III edycji programu ulegnie zmianie.  Liczymy, że uda nam się uruchomić szkolenia jeszcze w tym roku akademickim, lecz o wszelkich decyzjach będziemy Państwa na bieżąco informować mailowo.

 

Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem oraz wypełnienia formularza zgłoszeniowego: http://www.biurokarier.wroclaw.pl/studenci/19112/szkolenia_portal.html



Rozpoczynamy rekrutację studentów do projektu PORTAL

III edycja 2019/2020

 

Kogo zapraszamy!

·        Studentów/ki 2 i 3 roku I stopnia oraz 

·        Studentów/ki II stopnia

 

Co możesz zyskać!

·        Ponad 13 tys. złotych na własny rozwój

·        Możliwość wyboru do 7 szkoleń spośród 28 propozycji tematycznych

·        Udział w sesjach Assesment Center/Development Center (bilans kompetencji)

 

Jak działa program?

Opisać go można jako działanie sześciu etapów:

·        Po pierwsze – REKRUTACJA

·        Po drugie – BILANS KOMPETENCJI (Assesment Center)

·        Po trzecie – REALNE USTALENIE PLANU ROZWOJOWEGO (szkoleń)

·        Po czwarte – ODPOWIEDZIALNA REALIZACJA SZKOLEŃ

·        Po piąte – BILANS KOMPETENCJI (Development Center)

·        Po szóste – ODBIÓR CERTYFIKATÓW

 

Jakie kompetencje możesz rozwijać?

·        Kompetencje komunikacyjne

·        Kompetencje zawodowe

·        Kompetencje przedsiębiorczości

·        Kompetencje analityczne

·        Kompetencje informatyczne.

 



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

REKRUTACJA W RAMACH III EDYCJI TRWA OD 26 LUTEGO DO 15 MARCA 2020 ROKU

(rejestracja elektroniczna).

Zapisy!

Jeśli chcesz wziąć udział w programie, zapoznaj się z regulaminem, a następnie wypełnij formularz zgłoszeniowy:  https://www.survio.com/survey/d/K3V0I1H9H5R0P7C5W

 

 

 

Na co zwrócić uwagę składając swoją aplikację do Programu:

1.     Czy spełniam kryteria formalne na etapie składania aplikacji oraz rozpoczęcia projektu? Ten punkt odnosi się szczególnie do kwestii posiadania statusu studenta. Jeżeli rekrutujesz się z dużym wyprzedzeniem zwróć na to uwagę. 

2.     Czy wypełniłem/am w wersji elektronicznej formularz oraz ankietę? To ważne – wiele osób w poprzedniej edycji nie wypełniło ankiety, co spowodowało odrzucenie ich zgłoszenia.

3.     Czy dostarczyłem/am do Biura Projektu PRK załączniki? To kolejny powód nieprzyjęcia dużej części zgłoszeń w poprzedniej rekrutacji.

4.     Czy podejmuje decyzję o przystąpieniu do projektu w sposób świadomy? Ponieważ projekt proponuje określony godzinowo system zaangażowania, warto świadomie i odpowiedzialnie podjąć decyzję o przystąpieniu do niego. Podczas realizacji sesji oraz szkoleń staramy się proponować różne rozwiązania godzinowe, jednak elastyczność w tym zakresie obowiązuje obie strony!

5.     Masz wątpliwości? Pisz lub dzwoń, odwiedź nas. Postaramy się odpowiedzieć na nurtujące pytania. 

 

Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!

  

REKRUTACJA_III EDYCJA PRK BIPS - REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

2020-01-17

Rozpoczynamy rekrutację studentów do projektu PORTAL – nabór do PRK BIPS
III edycja 2019/2020

 

Zapraszamy do zapoznania się z harmonogramem rekrutacji dotyczącej III edycji programu, w której:

·      otwieramy nabór do Programu Rozwoju Kompetencji BIPS

·      Planujemy rekrutację do Programu Rozwoju Kompetencji PORTAL.

 

Kiedy:

·       17-21.01.2020 – aplikacje poprzez wypełnienie formularza elektronicznego

·       22-23.01.2020 – doniesienie dokumentów do Biura Projektu (bud. E pok. 207)

 

Co możesz zyskać?

·       Zdiagnozować swoje kompetencje (mieć świadomość co mogę i czego chcę)

·       Zainwestować w swój rozwój (skupić się na realizacji przyjętego planu)

·       Uzyskać przewagę na rynku pracy (dodatkowe umiejętności i zaangażowanie).

·        

Zapisy!

Jeśli chcesz wziąć udział w programie, zapoznaj się z regulaminem, a następnie wypełnij formularz zgłoszeniowy: https://www.survio.com/survey/d/G0T5U2L9T1Y9F9C5Y 

 

Na co zwrócić uwagę składając swoją aplikację do Programu:

1.     Czy spełniam kryteria formalne na etapie składania aplikacji oraz rozpoczęcia projektu? Ten punkt odnosi się szczególnie do kwestii posiadania statusu studenta. Jeżeli rekrutujesz się z dużym wyprzedzeniem zwróć na to uwagę. 

2.     Czy wypełniłem/am w wersji elektronicznej formularz oraz ankietę? To ważne – wiele osób w poprzedniej edycji nie wypełniło ankiety, co spowodowało odrzucenie ich zgłoszenia.

3.     Czy dostarczyłem/am do Biura Projektu PRK załączniki? To kolejny powód nieprzyjęcia dużej części zgłoszeń w poprzedniej rekrutacji.

4.     Czy podejmuje decyzję o przystąpieniu do projektu w sposób świadomy? Ponieważ projekt proponuje określony godzinowo system zaangażowania, warto świadomie i odpowiedzialnie podjąć decyzję o przystąpieniu do niego. Podczas realizacji sesji oraz szkoleń staramy się proponować różne rozwiązania godzinowe, jednak elastyczność w tym zakresie obowiązuje obie strony!

5.     Czy wcześniej byłeś uczestnikiem zajęć (w ramach I lub II edycji) Programu Rozwoju Kompetencji? Jeśli tak, formalnie nie możesz kolejny raz aplikować o wsparcie z tego samego programu.

6.     Masz wątpliwości? Pisz lub dzwoń, odwiedź nas. Postaramy się odpowiedzieć na nurtujące pytania. 

 

Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!

 

REKRUTACJA_II EDYCJA - REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

Rozpoczynamy rekrutację studentów do projektu PORTAL

II edycja 2019/2020

 

Kogo zapraszamy!

·        Studentów/ki 2 i 3 roku I stopnia oraz 

·        Studentów/ki II stopnia

 

Co możesz zyskać!

·        Ponad 13 tys. złotych na własny rozwój

·        Możliwość wyboru do 7 szkoleń spośród 28 propozycji tematycznych

·        Udział w sesjach Assesment Center/Development Center (bilans kompetencji)

 

Jak działa program?

Opisać go można jako działanie sześciu etapów:

·        Po pierwsze – REKRUTACJA

·        Po drugie – BILANS KOMPETENCJI (Assesment Center)

·        Po trzecie – REALNE USTALENIE PLANU ROZWOJOWEGO (szkoleń)

·        Po czwarte – ODPOWIEDZIALNA REALIZACJA SZKOLEŃ

·        Po piąte – BILANS KOMPETENCJI (Development Center)

·        Po szóste – ODBIÓR CERTYFIKATÓW

 

Jakie kompetencje możesz rozwijać?

·        Kompetencje komunikacyjne

·        Kompetencje zawodowe

·        Kompetencje przedsiębiorczości

·        Kompetencje analityczne

·        Kompetencje informatyczne.

 

Terminy! 


REKRUTACJA W RAMACH II EDYCJI 2 NABÓR TRWA OD 22 DO 24 PAŹDZIERNIKA DO 2019 ROKU

(rejestracja elektroniczna).

TERMIN SKŁADANIA ZAŁĄCZNIKÓW (DOKUMENTY Z DZIEKANATU)

DO 25 PAŹDZIERNIKA 2019 ROKU

 

Zapisy!

Jeśli chcesz wziąć udział w programie, zapoznaj się z regulaminem, a następnie wypełnij formularz zgłoszeniowy:

https://www.survio.com/survey/d/I3P1E3Q7A7T3L8L9M   

Instruktarz do rekrutacji


Na co zwrócić uwagę składając swoją aplikację do Programu:

1.     Czy spełniam kryteria formalne na etapie składania aplikacji oraz rozpoczęcia projektu? Ten punkt odnosi się szczególnie do kwestii posiadania statusu studenta. Jeżeli rekrutujesz się z dużym wyprzedzeniem zwróć na to uwagę. 

2.     Czy wypełniłem/am w wersji elektronicznej formularz oraz ankietę? To ważne – wiele osób w poprzedniej edycji nie wypełniło ankiety, co spowodowało odrzucenie ich zgłoszenia.

3.     Czy dostarczyłem/am do Biura Projektu PRK załączniki? To kolejny powód nieprzyjęcia dużej części zgłoszeń w poprzedniej rekrutacji.

4.     Czy podejmuje decyzję o przystąpieniu do projektu w sposób świadomy? Ponieważ projekt proponuje określony godzinowo system zaangażowania, warto świadomie i odpowiedzialnie podjąć decyzję o przystąpieniu do niego. Podczas realizacji sesji oraz szkoleń staramy się proponować różne rozwiązania godzinowe, jednak elastyczność w tym zakresie obowiązuje obie strony!

5.     Masz wątpliwości? Pisz lub dzwoń, odwiedź nas. Postaramy się odpowiedzieć na nurtujące pytania. 

 

Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!

ASSESSMENT CENTER

Assesment Center | Development Center

To wielowymiarowy proces oceny kompetencji, w którym uczestnicy są obserwowani i oceniani przez zespół obiektywnych asesorów. Pozwala on na zebranie w wystandaryzowanych warunkach informacji o wiedzy, umiejętnościach i postawach jego uczestników.

W projekcie metoda ta wykorzystana jest w celu przeprowadzenia bilansu kompetencji oraz zaplanowania działań rozwojowych. Prowadzona jest ona na wejście do programu w formie Assesment Center (ośrodek oceny, ukierunkowanie rozwoju) oraz po zakończeniu realizacji działań szkoleniowych jako Development Center (ośrodek rozwoju, ocena dopasowania zawodowego, podsumowanie rezultatów osiągniętych w module). Na obu etapach badania realizowane jest zarówno określenie aktualnego poziomu kompetencji, jak również ustalane są silne i słabe strony oraz kierunki dalszego rozwoju.

Istotną cechą tej metody jest jej obiektywizm, na który wpływają następujące czynniki:

-       różnorodność kryteriów (oceniany jest zestaw kompetencji, opisanych za pomocą konkretnych zachowań),

-       różnorodność narzędzi (podczas sesji AC/DC uczestnicy biorą udział w wielu zadaniach, ćwiczeniach i symulacjach),

-       mnogość ocen (każda kompetencja jest obserwowana i oceniana w kilku różnych zadaniach),

-       mnogość obserwatorów (każdego uczestnika obserwuje jednocześnie min. dwóch doświadczonych asesorów).

Po zakończonej sesji AC/DC każdy uczestnik/czka zostanie zaproszony na sesję informacji zwrotnych udzielonych przez asesorów. Podczas tego spotkania korelowana jest wiedza o zasobach uczestnikach z oczekiwanymi efektami kształcenia oraz pożądanymi kompetencjami na rynku pracy (macierze kompetencji).

K. Wąsowska-Bąk, D. Górecka, M. Mazur: Assessment/Development Center. Poznaj najskuteczniejszą metodę oceny kompetencji pracowników i kandydatów do pracy. Helion, 2012, seria: OnePress Exclusive

Wartością dodaną przeprowadzenia takiej formy audytu kompetencji jest wyposażenie studenta/ki w doświadczenie udziału w AC/DC jako jednej z form rekrutacyjnych oraz rozwojowych, stosowanych przez firmy. Badanie realizowane w Uczelni daje Studentom/kom możliwość identyfikacji swoich silnych i słabych stron, oceny dostępnych szans i możliwości rozwoju. Wiedza w tym zakresie może być kluczowa dla konstruowania ścieżki edukacyjnej i zawodowej.

Asesorzy to osoby, które moderują i kontrolują przebieg AC/DC. Oceniają oni uczestników/czki przy pomocy formularzy i szczegółowo opisanych wskaźników.

https://www.karierawfinansach.pl/baza-wiedzy/slownik-pojec/assessment-center-co-to-jest-definicja-assessment-center

SZKOLENIA_PRK

Wykaz proponowanych szkoleń
wraz ze wskazaniem kluczowych, rozwijanych kompetencji

Nazwa szkolenia, warsztatu, zajęć praktycznych

Rozwijane kompetencje

1.      Warsztaty z biznesowego j. angielskiego

językowe

2.      Szkolenia certyfikowane z zastosowaniem słownictwa specjalistycznego

językowe

3.      Komunikacja perswazyjna w biznesie

komunikacyjne

4.      Budowanie i doskonalenie zespołów pracowniczych

komunikacyjne

5.      Efektywna komunikacja w biznesie

komunikacyjne

6.      Komunikacja biznesowa – język dyplomacji, mediacji i negocjacji

komunikacyjne

7.      Zarządzanie stresem i emocjami

komunikacyjne

8.      Wystąpienia publiczne i prowadzenie spotkań

komunikacyjne

9.      Praca w zespole wirtualnym (rozproszonym) i/lub wielokulturowym

komunikacyjne

10.   Zarządzanie projektem

zawodowe

11.   System zarządzania ISO żywność

zawodowe

12.   System zarządzania ISO - bezpieczeństwo informacji

zawodowe

13.   Lean Management Foundation

zawodowe

14.   Certyfikowane szkolenia PRINCE 2

zawodowe

Grupy projektowe i gry symulacyjne (CSPB)

zawodowe

15.   Change Management Foundation

zawodowe

16.   EFQM Business Excellence Professjonal

zawodowe

17.   SCRUM

zawodowe

18.   Start-up co i jak robić aby zarobić - zajęcia warsztatowe w UIP

przedsiębiorczości

19.   M_O_R Foundation

informatyczne

20.   Bezpieczeństwo informacji

informatyczne

21.   Certyfikowane szkolenia ISTQB, podstawowy

informatyczne

22.   Wykorzystanie Excela w analizach biznesowych
i raportowaniu

analityczne

23.   Excel dla analityków – poziom średniozaawansowany

analityczne

24. Warsztaty z analizy danych controllerów i analityków, procesy bazodanowe controllingu

analityczne

25.   Podstawy optymalizacji dla menedżerów i analityków

analityczne

26.   Język SQL dla analityków danych w bazach ORACLE

analityczne

27.   Business Inteligence (BI) zajęcia z praktykami

analityczne

28.   Agile Project Management Foundation

analityczne

Opisy wszystkich szkoleń znajdziesz tutaj

SZKOLENIA_PRK BIPS

Wariant Program Rozwoju Kompetencji – Biznesowy Indywidualny Program Studiów (PRK-BIPS) obejmuje:


Nazwa szkolenia, warsztatu, zajęć praktycznych

Rozwijane kompetencje

Innowacje i przedsiębiorczość

 

(8h) Innowacje i przedsiębiorczość: Desing Thinking

zawodowe

(8h) Innowacje i przedsiębiorczość: Modele biznesowe

zawodowe

(8h) Innowacje i przedsiębiorczość: Social media i marketing w Internecie

zawodowe

Mistrzostwo osobiste

 

(8h) Mistrzostwo osobiste: Zarządzanie czasem

komunikacyjne

(8h) Mistrzostwo osobiste: Przywództwo

komunikacyjne

(8h) Mistrzostwo osobiste: Neurodydaktyka

komunikacyjne

Praca zespołowa

 

(8h) Praca zespołowa - Team Building

komunikacyjne

(8h) Praca zespołowa - Komunikacja w zespole

komunikacyjne

(8h) Praca zespołowa - Procesy grupowe i zarządzanie zespołem

komunikacyjne

Szkoła zimowa

 

(16h) Scrum Master Certified

komunikacyjne

Szkoła letnia

 

(16h) Change Management 

zawodowe

Tutoring – 3x8h (zajęcia obowiązkowe) 

komunikacyjne, zawodowe

 

ZAPRASZMAY DO KONTAKTU:

Biuro Projektu

Bud. E, pok. 210 

ul. Komandorska 118/120

53-345 Wrocław 

zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem