Szkolenia PORTAL

belka_kolor
Projekty współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Wiedza Edukacja Rozwój

_resized_800x565_plakat_portal_niebieskie

O projekcie

Stworzenie dodatkowej oferty rozwoju kompetencji ma w idei zwiększyć możliwości i szanse rozwoju specjalistycznego Studentów/ek, powiązanego z kierunkiem kształcenia poprzez  dostosowanie go do indywidualnych potrzeb.

W module uczestnik/czka bierze udział w pięciu działaniach. Są nimi:


strzalka_2

Moduł Rozwoju Kompetencji  stanowi część projektu „PORTAL – Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu”, którego podstawowym celem jest wzmocnienie potencjału dydaktycznego Uczelni. 


REKRUTACJA

Rozpoczynamy rekrutację studentów do projektu PORTAL
II edycja 2019/2020

 

Kogo zapraszamy!

·        Studentów/ki 2 i 3 roku I stopnia oraz 

·        Studentów/ki II stopnia

 

Co możesz zyskać!

·        Ponad 13 tys. złotych na własny rozwój

·        Możliwość wyboru do 7 szkoleń spośród 28 propozycji tematycznych

·        Udział w sesjach Assesment Center/Development Center (bilans kompetencji)

 

Jak działa program?

Opisać go można jako działanie sześciu etapów:

·        Po pierwsze – REKRUTACJA

·        Po drugie – BILANS KOMPETENCJI (Assesment Center)

·        Po trzecie – REALNE USTALENIE PLANU ROZWOJOWEGO (szkoleń)

·        Po czwarte – ODPOWIEDZIALNA REALIZACJA SZKOLEŃ

·        Po piąte – BILANS KOMPETENCJI (Development Center)

·        Po szóste – ODBIÓR CERTYFIKATÓW

 

Jakie kompetencje możesz rozwijać?

·        Kompetencje komunikacyjne

·        Kompetencje zawodowe

·        Kompetencje przedsiębiorczości

·        Kompetencje analityczne

·        Kompetencje informatyczne.

 

Terminy! 


REKRUTACJA W RAMACH II EDYCJI 2 NABÓR TRWA OD 22 DO 24 PAŹDZIERNIKA DO 2019 ROKU

(rejestracja elektroniczna).

TERMIN SKŁADANIA ZAŁĄCZNIKÓW (DOKUMENTY Z DZIEKANATU)

DO 25 PAŹDZIERNIKA 2019 ROKU

 

Zapisy!

Jeśli chcesz wziąć udział w programie, zapoznaj się z regulaminem, a następnie wypełnij formularz zgłoszeniowy:

https://www.survio.com/survey/d/I3P1E3Q7A7T3L8L9M   

Instruktarz do rekrutacji


Na co zwrócić uwagę składając swoją aplikację do Programu:

1.     Czy spełniam kryteria formalne na etapie składania aplikacji oraz rozpoczęcia projektu? Ten punkt odnosi się szczególnie do kwestii posiadania statusu studenta. Jeżeli rekrutujesz się z dużym wyprzedzeniem zwróć na to uwagę. 

2.     Czy wypełniłem/am w wersji elektronicznej formularz oraz ankietę? To ważne – wiele osób w poprzedniej edycji nie wypełniło ankiety, co spowodowało odrzucenie ich zgłoszenia.

3.     Czy dostarczyłem/am do Biura Projektu PRK załączniki? To kolejny powód nieprzyjęcia dużej części zgłoszeń w poprzedniej rekrutacji.

4.     Czy podejmuje decyzję o przystąpieniu do projektu w sposób świadomy? Ponieważ projekt proponuje określony godzinowo system zaangażowania, warto świadomie i odpowiedzialnie podjąć decyzję o przystąpieniu do niego. Podczas realizacji sesji oraz szkoleń staramy się proponować różne rozwiązania godzinowe, jednak elastyczność w tym zakresie obowiązuje obie strony!

5.     Masz wątpliwości? Pisz lub dzwoń, odwiedź nas. Postaramy się odpowiedzieć na nurtujące pytania. 

 

Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!

Wyniki rekrutacji do Programu Rozwoju Kompetencji PORTAL

2 edycja 1 nabór

· Lista zakwalifikowanych

· Lista niezakwalifikowanych

Osoby zakwalifikowane zostaną poinformowane mailowo o kolejnych etapach realizacji projektu.


Wyniki rekrutacji do Programu Rozwoju Kompetencji PORTAL

2 edycja 2 nabór

· Lista zakwalifikowanych

· Lista niezakwalifikowanych

Osoby zakwalifikowane zostaną poinformowane mailowo o kolejnych etapach realizacji projektu.

ASSESSMENT CENTER

Assesment Center | Development Center

To wielowymiarowy proces oceny kompetencji, w którym uczestnicy są obserwowani i oceniani przez zespół obiektywnych asesorów. Pozwala on na zebranie w wystandaryzowanych warunkach informacji o wiedzy, umiejętnościach i postawach jego uczestników.

W projekcie metoda ta wykorzystana jest w celu przeprowadzenia bilansu kompetencji oraz zaplanowania działań rozwojowych. Prowadzona jest ona na wejście do programu w formie Assesment Center (ośrodek oceny, ukierunkowanie rozwoju) oraz po zakończeniu realizacji działań szkoleniowych jako Development Center (ośrodek rozwoju, ocena dopasowania zawodowego, podsumowanie rezultatów osiągniętych w module). Na obu etapach badania realizowane jest zarówno określenie aktualnego poziomu kompetencji, jak również ustalane są silne i słabe strony oraz kierunki dalszego rozwoju.

Istotną cechą tej metody jest jej obiektywizm, na który wpływają następujące czynniki:

-       różnorodność kryteriów (oceniany jest zestaw kompetencji, opisanych za pomocą konkretnych zachowań),

-       różnorodność narzędzi (podczas sesji AC/DC uczestnicy biorą udział w wielu zadaniach, ćwiczeniach i symulacjach),

-       mnogość ocen (każda kompetencja jest obserwowana i oceniana w kilku różnych zadaniach),

-       mnogość obserwatorów (każdego uczestnika obserwuje jednocześnie min. dwóch doświadczonych asesorów).

Po zakończonej sesji AC/DC każdy uczestnik/czka zostanie zaproszony na sesję informacji zwrotnych udzielonych przez asesorów. Podczas tego spotkania korelowana jest wiedza o zasobach uczestnikach z oczekiwanymi efektami kształcenia oraz pożądanymi kompetencjami na rynku pracy (macierze kompetencji).

K. Wąsowska-Bąk, D. Górecka, M. Mazur: Assessment/Development Center. Poznaj najskuteczniejszą metodę oceny kompetencji pracowników i kandydatów do pracy. Helion, 2012, seria: OnePress Exclusive

Wartością dodaną przeprowadzenia takiej formy audytu kompetencji jest wyposażenie studenta/ki w doświadczenie udziału w AC/DC jako jednej z form rekrutacyjnych oraz rozwojowych, stosowanych przez firmy. Badanie realizowane w Uczelni daje Studentom/kom możliwość identyfikacji swoich silnych i słabych stron, oceny dostępnych szans i możliwości rozwoju. Wiedza w tym zakresie może być kluczowa dla konstruowania ścieżki edukacyjnej i zawodowej.

Asesorzy to osoby, które moderują i kontrolują przebieg AC/DC. Oceniają oni uczestników/czki przy pomocy formularzy i szczegółowo opisanych wskaźników.

https://www.karierawfinansach.pl/baza-wiedzy/slownik-pojec/assessment-center-co-to-jest-definicja-assessment-center

SZKOLENIA

Wykaz proponowanych szkoleń
wraz ze wskazaniem kluczowych, rozwijanych kompetencji

Nazwa szkolenia, warsztatu, zajęć praktycznych

Rozwijane kompetencje

1.      Warsztaty z biznesowego j. angielskiego

językowe

2.      Szkolenia certyfikowane z zastosowaniem słownictwa specjalistycznego

językowe

3.      Komunikacja perswazyjna w biznesie

komunikacyjne

4.      Budowanie i doskonalenie zespołów pracowniczych

komunikacyjne

5.      Efektywna komunikacja w biznesie

komunikacyjne

6.      Komunikacja bez przemocy NVC

komunikacyjne

7.      Zarządzanie stresem i emocjami

komunikacyjne

8.      Wystąpienia publiczne i prowadzenie spotkań

komunikacyjne

9.      Praca w zespole wirtualnym (rozproszonym) i/lub wielokulturowym

komunikacyjne

10.   Zarządzanie projektem

zawodowe

11.   System zarządzania ISO żywność

zawodowe

12.   System zarządzania ISO - bezpieczeństwo informacji

zawodowe

13.   Lean Management Foundation

zawodowe

14.   Certyfikowane szkolenia PRINCE 2

zawodowe

Grupy projektowe i gry symulacyjne (CSPB)

zawodowe

15.   Change Management Foundation

zawodowe

16.   EFQM Business Excellence Professjonal

zawodowe

17.   SCRUM

zawodowe

18.   Start-up co i jak robić aby zarobić - zajęcia warsztatowe w UIP

przedsiębiorczości

19.   M_O_R Foundation

informatyczne

20.   Bezpieczeństwo informacji

informatyczne

21.   Certyfikowane szkolenia ISTQB, podstawowy

informatyczne

22.   Wykorzystanie Excela w analizach biznesowych
i raportowaniu

analityczne

23.   Excel dla analityków – poziom średniozaawansowany

analityczne

24. Warsztaty z analizy danych controllerów i analityków, procesy bazodanowe controllingu

analityczne

25.   Podstawy optymalizacji dla menedżerów i analityków

analityczne

26.   Język SQL dla analityków danych w bazach ORACLE

analityczne

27.   Business Inteligence (BI) zajęcia z praktykami

analityczne

28.   Agile Project Management Foundation

analityczne

Opisy wszystkich szkoleń znajdziesz tutaj

Zapraszamy do kontaktu:

Biuro Projektu

Bud. E, pok. 210 

ul. Komandorska 118/120

53-345 Wrocław 


iza_2

Izabela Beno
tel. (71) 36 80 885
e-mail: izabela.beno@ue.wroc.pl


zaneta_2
Żaneta Teklak
tel. (71) 36 80 884
e-mail: studenci.portal@ue.wroc.pl



zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem