Konkurs: Nowa strategia sprzedaży pojazdów używanych Mercedes-Benz, w dobie rozwoju cyfryzacji w świecie automotive.

Uwaga!
Dokument który oglądasz stracił ważność. Może zawierać nieaktualne informacje.

Temat konkursu: nowa strategia sprzedaży pojazdów używanych Mercedes-Benz, w dobie rozwoju cyfryzacji w świecie automotive.


duda-cars_challenge_ii_plakat_social_02_pion

Założenia konkursu - sytuacja rynkowa.

Branża motoryzacyjna, globalnie, uległa ogromnej zmianie w ostatnim dziesięcioleciu. Czynnikami, które się przyczyniły do ewolucji branży są innowacje technologiczne czy media społecznościowe, które znacząco oddziałują m.in. na proces decyzyjny klientów. Zdecydowana większość konsumentów zaczyna od analizy dostępnych samochodów w Internecie - porównania parametrów, i cen, rozpoznania wyposażenia, sprawdzenia dostępności części, wyceny ewentualnych przyszłych napraw. Zmieniło się również nastawienie kupujących - odchodzą od posiadania, przechodząc do użytkowania. Istotne są funkcje pojazdów. Część nabywców poszukuje wyjątkowych okazji inwestycyjnych kupując modele limitowane, innych kuszą atrakcyjne ceny i nowe formy finansowania. W ostatnich czasach pojawiło się ich bardzo wiele, w tym wynajem, który umożliwia zwrócenie samochodu po okresie użytkowania.Największym wyzwaniem przed jakim stoją dealerzy jest zaprojektowanie odpowiedniego doświadczenia online oraz umiejętne zintegrowanie go z procesem offline w salonach samochodowych.

Dla kogo:

Konkurs skierowany jest do studentów III roku pierwszego stopnia oraz I i II roku drugiego stopnia.

Harmonogram:

zbierz drużynę 3-osobową i zgłoś Wasz udział,

na każdym z IV etapów przygotujemy dla uczestników inne zadania – wszystkie oparte o metodologię studium przypadku (case study), sprawdzając tym samym zakres waszych kompetencji.

rywalizujcie na dalszych etapach pokazując, że umiecie pracować jako zespół i radzicie sobie z presją czasu - na wykonanie każdego z zadań będziecie mieć określony czas.

Na zgłoszenia do pierwszego etapu czekamy do 12 lutego 2023 r., a wyniki podamy już 19 lutego. Odpowiemy każdej drużynie.

Realizacja kolejnego etapu przewidywana jest na 20-28.02.2023 r.

Regulamin konkursu

Więcej informacji znajdziesz tutaj.

zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem