Zaproszenie na wykład pt: JAK WYBRAĆ WŁAŚCIWĄ ŚCIEŻKĘ KARIERY W MARKETINGU?

Centrum Współpracy z Biznesem

Forum Edukacji Biznesowej

Katedra Zarządzania Marketingowego

zapraszają na spotkanie z

p. Palvi Vermą

FINDING THE RIGHT CAREER IN MARKETING

JAK WYBRAĆ WŁAŚCIWĄ ŚCIEŻKĘ KARIERY W MARKETINGU?

Spotkanie odbędzie się 21 stycznia 2019 roku o godz. 15.00 w sali 2E

Na czym polega praca w marketingu? Na tak postawione pytanie nie ma jednej, uniwersalnej odpowiedzi, gdyż każda organizacja kształtuje swój marketing wedle własnych potrzeb i pomysłów. Zwykle mamy też do czynienia z współdziałaniem wielu zespołów zajmujących się m.in. marketingiem cyfrowym, badaniami marketingowymi czy marketingiem treści. Praca w tych zespołach wymaga odmiennych zdolności i umiejętności. W dodatku różnego rodzaju przedsiębiorstwa – od startupów, przez firmy konsultingowe, aż po międzynarodowe korporacje – mają swoją specyfikę, w związku z czym absolwenci marketingu stają przed trudnym wyborem drogi zawodowej.

Podczas spotkania nasz Gość omówi szczególne wymogi związane z pracą w wyspecjalizowanych zespołach zajmujących się marketingiem w różnego rodzaju przedsiębiorstwach, przede wszystkim pod kątem cech osobowościowych, zdolności i umiejętności, jakie powinny posiadać aplikujące do nich osoby. Tym samym dowiesz się, w jaki sposób wybrać najbardziej odpowiadające Ci miejsce pracy i jak dzięki temu rozpocząć obiecującą karierę zawodową w marketingu.

Będą też praktyczne podpowiedzi, co robić, czego się wystrzegać i o czym pamiętać, aby dobrze wystartować, a później pomagać sobie w osiągnięciu sukcesu w zawodzie marketera.

W trakcie spotkania dowiesz się:

Spotkanie będzie prowadzone w języku angielskim


pelvi_verna

Palvi Verma jest dyrektorem d.s. marketingu w Brytlyt, startupie technologicznym na rynku B2B, zajmującym się usługami typu SaaS (z ang. software as a service). Ma ponad 13-letnie doświadczenie w marketingu. Pracowała w różnego rodzaju przedsiębiorstwach, począwszy od dużych instytucji finansowych, takich jak Goldman Sachs i JP Morgan Chase, przez firmy konsultingowe, jak Accenture, po startupy.

Kierowała wieloma projektami, pracując w zespołach analitycznych, kreatywnych, marketingu cyfrowego i public relations.

Tworzyła strategie i kampanie marketingowe integrujące działania w zakresie m.in. marketingu cyfrowego, mediów społecznościowych i marketingu powiązań.

zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem